Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Kâinata tek hükmeden yaratık Ne verilmişse ona verilmiş O her şeyin sahibi Değilse bile olmalı artık!” İnsan en güzel malzeme En güzel katık Tek gereç elzeme… Her şeyi ayakta tutan Her yere batık… “Ne yapılırsa ona hizmet içindir Sermâye o Hedef o Hedef alan o Yâni tek gâye o!” Diyorlar şekillendirenler Parselleyenler dünyayı… Öyleyse her şey onun için İnsanlık adına… “Şu gözü dönmüş eli kanlı kâtilin -kendi katliamını örtmek için gürültü çıkararak haydin sizde katılın destekleyin bu insancıl yaklaşımı der: bakmak gerek bir ân önce icâbına… İnsanlık adına… şu adama benzemedik adam habersiz olamaz bana yaptığından kazmaktaymış bir çok kimseye bir çok kuyu kuyunun…altıdanmış suyu kimseyi iplemiyormuş çalışıyormuş inadına o bizi yok etmeden etmek gerek, yok! aldırmadan imdadına İnsanlık adına… severiz…nefret ederiz buluşlar yaparız nükleer akıllardan atom bombaları yapar ideolojik akımlara göz kırpmadan atarız taşa, puta taparız gizleriz, herkesten, gizleniriz gerçekten saparız düşeriz, kendimizin eşimizin, dostumuzun yâdına vicdanımız sızlamaz öldürürüz…insafa gelmeyiz hiç hor görürüz… insanlık adına! Ne yaparsak yapalım Yaparız fedâkârâne Kılıf hazır…mâzeret tetiktedir Kaçacaksak buluruz bin bir türlü bahâne Mahâret kıvraklıkta…başarı taktiktedir Basarız âcizin başına Tepeleriz vücudunu En ağır darbeleri indiririz kanadına İnsanlık adına… İnsanlık adına Düşeriz insanların ardına Barış vaat eder kan ve gözyaşı götürürüz Asker yığarız Acı sağarak yuvasına yurduna Bakmak için bir kez tadına insanlık adına…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kadir KARAMAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |