Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd |
|
||||||||||
|
umarim beni paylamazsiniz zamansiz yanibasinizdayim vicdanim biraz suclu hissediyor kendini düslerken sizi öksüz birakiyorum siirlerimi yedegeni alamiyor insan kacirilan anin bir saniyesini onlara sonra ekleyebilirim gercegimi yüklük devrildi üzerime sanki koparip sakladigim kanatlari buldum gül baskili ipek yastiklara basimi koydum gök mavisi astarli yorganlarda taklalar atan ucak oldum bulut delen havalanislar yildiz koparan sicrayislar simdi hatirladim gercek kaybolusun hayellerini kaybetmek olusun siz görmediniz benim günese sarilisimi ay salkini koynuma alisimi yalniz bir yildizin ciplak tenimde yanisini anladim demeyin simdiden hemen anlayacaksiniz yasarsaniz gercekten geldigimde size düslerin ötesinden gülüsleriniz bir yaz yagmuru gibi erimis buzul sulari misali katiliyor icimdeki caglayanima akiyor hüznümün yarik topragina acim bile yeseriyor gülüslerinizde cesaretiniz kilictan gecirdi gecmise ait korkularimin hepsini simdilerde gelecege göstermekteyim efeligimi eskiya bilinirsem adimi gizlermisin? sizi düsledim cokca sizi ve herseyinizi düsmemek icin akila sigindim sigindim ama saklanamadim deniz yüregimi okyanussuz birakamazdim onu varsayimlarla kandiramazdim hayallerimle bile tam karsindaydim sizi düsledim cokca dilerim yadirgamazsiniz siz gercegimde hic olmadiniz onun icin beni yasamsiz sayiniz ne olur bana nerede kaldigimi sormayiniz bilhassa siz bana bütün bunlar gercekmi onu anlatiniz düslerken sizi düsünüyorum sizmisiniz diye gerceklestiren gerceklesmeyenleri düslerden cikarabilirmisiniz beni?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Murat Kayali, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |