|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
24 Eylül 2003
şimdi anladın sanırım
Senem ÖZGEN
kendimi çıkarttım bu oyundan, sen kaldın geriye toplanamamış hep eksik bedeninle...Üzgünüm |
|
Aslına bakarsan lüzumsuz cümleler kurmak değil niyetim. Bunca seneden sonra kurulmamış bir cümle kaldıysa aramızda onları toparlıyorum farzet.
Artık beni anlayamayan gözlerine bakıp ifade yoksunu gibi hissetmekten bıktım kendimi. Bana verdiğin bütün zararlar için öncelikle teşekkür borçluyum sana. Olgunlaşmamı, kendi kendimi büyütmemi sağladın sen. Ne var ki, farkına varamadığın tek şey ben içimde büyürken artık sığmadım içime. O kadar büyüdüm ki sen çok küçüldün yanımda. Yukarıdan uzattığım elimi hep beni aşağılara çekmek için kullandın.
İlişki adına birşeyler kaldıysa hala geriye benden, senden, bizden, ilişkimiz adına özür dilerim bütün yaşanan duygu katmanlarından. Seni olduğun yerden alıp yüceltirken, ezileceğim aklıma bile gelmemişti. Sana güzel şarkılar söylerken aşk makamında, şahsıma ait bırak bir nota duymayı, hep "S"lerde takıldım sayende. Sayende yavaşladım, halsiz kaldım...
Elimi eteğimi ve bir zamanlar sana verdiğim ne varsa hepsini bir hamlede çekiyorum hayatından. Üzgünüm, senin adına, kaybettiğin için. Üzgünüm, kendi adıma, acınacak halde olan bir adamı yüzüstü bıraktığım için.
Kendimi çıkarttım bu oyundan, sen kaldın geriye toplanamamış, hep eksik bedeninle...
:: ve............ |
Gönderen: zerya / elbruz
|
23 Aralık 2003 |
|
| öncelikle etkilendiğin yazarlar arasında murathan mungan gibi sözün hacmini bilen birisinin bulunması beni sevindirdi...ama diğerleri....berbat...ve içimde kimse kalmadı kimsesizliğime...diye bir dize hatırlarsan sanırım çıtanın altında kalmış olduğunun farkınavarırsın...
hem birilerin mi terk etmiş ya da terkedi
lmiş olabilirsiniz ama bunu iyi bir edebiyat malzemesi haline getiremiyorsanız...o sadece bir ayrılma vakasıdır...ve hayatla ilgilidir...yani hayat bilgisine hayal bilgisi ekleyemiyorsanız...
eğer gözünüz büyüdüyse bu ilişkilerden sonra...çekilirken bombalı bir pankart gibi çekilin ki bir işe yarasın...gerisi annelik..
merhaba....
kumral kentlerden.....
|
:: Güç verdin ya bana,, |
Gönderen: Didem Sevinç / İSTANBUL
|
26 Eylül 2003 |
|
|
Seni tüm yüreğimle tebrik ederim.İnanırmısın bana güç verdin..Umarım bunları uygulamak yazmak kadar kolay olur.
tekrar tebrikler.Harcanmış ama yıkılmamaış yüreğine iyi bak. |
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
SADECE KENDİMİM, O KADAR !!
Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan,Yılmaz Erdoğan,Veysel Dikmen,Kürşat Başar
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|