..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Senem ÖZGEN




22 Temmuz 2003
Sadece Sen Kaldın Geriye Benden  
Senem ÖZGEN
Sen benim ilk cesaretimsin , yazdıklarıma baktımda sen benim nelerimsin


:BEBI:
Üç-beş akılsızın içinde yanlızca seni görüyorum. Biliyor musun zaman zaman dokunduğun ellerin, itinayla seçtiğin sözcüklerin, en çokta dilinden düşmeyen şarkın olmak istiyorum. Aslında o kadar vefasız ve soğuksun ki, bakışlarında üşüyorum. Seni düşünmekten ve yaşamaktan yoruldum artık, aklım bir türlü gidişini anlamıyor. Neden yaptın ki? Ne yaptım ki? Hayatımda bilinmez bir boşluk açtığın için unutulmaz kıldım seni tarihe karşı. İsminin üstüne hiç bir isim koymamaya yemin ettim o günden sonra. Sen beni hep kendine göre yargıladın, hep anlamak istediğin gibi anladın. Küçücük yüreğimi verdim koskoca yüreğine, kaderimi ellerine verdim. Ben senin hiçbir zaman göremediğin gözün oldum aslında, tadamadığın yaşamsal suyun oldum. Belki farkettin, belki farketmedin. Ben sen oldum aslında. Bana göre hiçbir yanlışlık yoktu yaşadıklarımızda, zamansız ve de nedensiz çekip gitmen dışında. Şimdi sanki biraz daha yakınsın, korkmadan gelebilmeni isterdim yanıma, ürkmeden anlatabilmeni. Hani sahilde denizin içinde masa kurup kafaları çekecektik, hani kimsenin bizi tanımadığı ücra kasabalara gidecektik. Sen beni bilecektin bir tek, bense en çok seni. Ruhlarımız bir olacaktı yıldızlı gecelerde, hatta yıldızlarla yarışacaktı ışıltımız mutluluktan. Bir bebek nasıl şefkate muhtaçsa öyle muhtacım sana. Etrafımda gördüğüm bu çirkin suratlar canıma yetti, sen olmadan dayanamıyorum, kimselere anlatmıyorum, anlayacak kafa bulamıyorum. Sen benim ilk cesaretimsin , yazdıklarıma baktımda sen benim nelerimsin, herşeyimsin, bensin, benim gibisin. Yarım bıraktın beni, geleceğin günü iple çekiyorum, sana söz veriyorum sorgusuz sualsiz, yalansız dolansız, çırılçıplak ama bir o kadar senli koşacağım yoluna. Yeterki bir adım at, yeterki gözlerin eskisi gibi baksın bana.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Aynayamı bakıyorum?
Gönderen: Didem Sevinç / İstanbul
22 Eylül 2003
Biz senle aynı şeyleri mi yaşadık yoksa şebnem? bütün yazılarında içimi titretiyorsun. "sen benim ilk cesaretimsin,ilk gözağrın,ilk emeğim,eş ruhumsun"..sen benim herşeyimsin!" sana katılmamam mümkün değil,biliyormusun? aynı şeyleri hissediyorum sanki.hani sormuşsun ya yazında bana bir adım atsan neler vermemki diye..sana bir sır vereyimmi,aynı şeyleri isterken ben,bana bir adım gelindi.sonunda ne olduğunu "gözyaşlarımı kalbine akıttım" adlı yazımdan istersen okuyabilirsin. diyeceğim o ki,hiçbir şey onun yerini tutmasada,onu görmemek daha iyi.iki yabancı gibi görmektense!!




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gitmen neyi değiştirir ki...
Son şans benden yana
seni seninle tamamlıyorum
Müsait Olunca Uğra Bana...
Sana Ağır mı Geldim
Artık burdayım türkü gözlüm….
Sanıyordum...Yanılmışım...
Beni Sakın Deneme!
Gözyaşlarımı Geri İstiyorum
Ne desem boş

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
! En Güzel Hikayem!
Beni Kendime Getirdin...
şimdi anladın sanırım
Anadilim aşk benim, herkese öğretiyorum...!
Kütle Yağ Hacmi
Kendinize Gelin Beyler...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ellerimi Yakala... [Şiir]
Sen'li Ben'e Merhaba [Şiir]
Sen Ağzımda Acı Bir Tad Bıraktın...! [Şiir]
Alacağın Olsun ! [Şiir]


Senem ÖZGEN kimdir?

SADECE KENDİMİM, O KADAR !!

Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan,Yılmaz Erdoğan,Veysel Dikmen,Kürşat Başar


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Senem ÖZGEN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.