Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
Barok çağı uykuları, Bahçelerinde, Gömlek düğmeleri, Resmi çiziliyor sessizliğin, Kapı kollarındaki sahipsiz dokunuşlara, Gözleri akıyor gecenin, Denizi gören evlerde, Kör bir sayıklama, Merdivenlerin yüksekliği belki, Anlamsız bekleyişlere sırıtan, Pirinç daire numaraları, Nefes tutmaz, Anlaşılmaz, Alır götürür içindeki zamanı, Sonrasına bıraktığın uykulardan, Yazılıp çizilen, Billboard takıntıları, Neon öpüşmelerinde tılsımlanan, Karbondioksit akşamları, Sureti boyalı silüetlerin çıkmazında, Özgürlüğün mahkumiyeti, Ve bomboş sokakların yalnızlığında, Ölen kaldırım kuşları, Lacivert ipekten bir eşarp, Boynunun gizeminde, Düşlerin hammaddesinden uçupta gelen, Direncin sabrına iğnelenen, İlk dokunuş, Hayata biçilmiş ince bir çizgidir, Parmakların yolculuğu, Fırtına yoksulluğu, Dudakların suskunluğu, Ve süreç ihtimallerinde aciliyet, Yağmurda rapsodi uykusuzluğu, Saatsiz mekanların haykırışı içimde, Odalarda gündüze yakalanma korkusu, Ölmüş olmalıyım şu anda, Gözlerinin tanımsız bekleyişinde, Şiirime bıçaklanırken, Yüreğinin tutkusu, Pencereye vuran ağacın dalları, İçten dışa,dıştan mevsimsiz bir kış'a, Güneş'e kontra sancısı, Yamacında sabahın, Çığlık çığlığa rönesans karartması, Tuvalden akıp büyüsünde, Organize suç sanığı aşk kuşatması, Cümlelerime, Ayışığında vuran suskunluğunun, Dekoratif yansıması, Bedenimi çeken mıknatıs gibi, Çöl kumunda kızıl renkli abaküs, Penceresiz evlerin komşuluğunda, Yer minderi teatilerine özenen kaktüs, Bir başka köşede, Başımı koyduğum yastık, İspirto kokusunda büyüyen çocukluk, Mavilerden gökyüzü, Grilerden Bulut, Beyazlardan sen, Sensizliği şahit tutan, Bir fincan kahvedeki suçluluk, Bekleme salonu kurgusu, Tarih yutan zamanın kollarında, İstasyona giren son tren, Ve cebi canında kalan aşk, Çivisi çıkan hayatın, Paslı rayları üzerinde terkedilen...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |