Zamanı gelen bir düşüncenin gücüne hiçbir ordu karşı koyamaz. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Inan bana... Sana zarar vermek istemezdim.. Soguktu.. Dalgalar vardi.. Cirpiniyordum.. Inan.. Buz gibiydi su.. Ruzgar vardi.. Ve batmamaya calisan ben.. Korkuyordum ya derinlere dalarsam diye.. Ya o buz mavisi gokyuzum yerini gitgide karanlik denize birakirsa diye.. Ya bulutlarimin yerini bu durmak bilmeyen dalgalar alirsa diye.. Cirpiniyordum umutsuzca.. Inmek istemiyordum o dipsiz kumlara.. Sonra seni gordum.. Ve sana tutundum.. Birtek sana.. Sımsıkı sana sarıldım.. Herkese sırtımı donerek sana sarıldım caresızce... Belki kurtulurum diye.. Cevremdeki tebessumlerin gitgide azaldigini gordum.. Umursamadim.. Sen vardin ya! Yanlis mi yaptim.... Bilmiyorum.. Ama sana tutundum sımsıkı... Bu karanlik denizden cikabilmek icin sana sarildim sımsıkı... Bogulmamak icin.. Ama inan bana bunu dusunmezdim.. Dusunemedim.. Cilginca sarildim sana.. Sımsıkı... Sen gulumsuyordun basta.. Bana fisildiyordun korkmamami.. Ben her defasinda cirpinarak sana daha sıkı sariliyordum.. Inan bana boyle olsun istemezdim.. Bunu dusunemedim.. O kadar korkuyordum ki batmaktan, tamamen kayboluncaya kadar gormedim yuzundeki tebessumun gitgide azaldigini.. Gitgide sessizlestigini.. Israrla sarildim hep sıkı sıkı... Sen sessiz kaldikca, ben bana fisildamani bekledim hep.. Korkmamami.. Ve tekrar tekrar boynuna sarildim.. Bir gun farkettim ki.. Tebessumun yoktu.. Sessiz, sakince uzaklara bakiyordun.. Cok uzaklara.. Ben yine sarildim boynuna.. Hadi dedim, hadi bana soyle korkmamami.. Sen sessizdin.. Durdum.. Hafifce gevsettim ellerimi.. Ellerimin izlerini gordum boynunda.. Boynunda kirmizi parmak izlerimi gordum.. Inan bana bunu dusunemezdim.. Dusunemedim.. Korkuyordum.. Batmak istemiyordum sadece.. Farkedemedim o kadar sıkı sarildigimi.. Biraktim ellerimi.. Senin karanlikta yavas yavas kaybolusunu izledim.. Sessizce.. Simdi yine soguk.. Yine dalgalar var.. yine..cirpiniyorum.. Inan.. Yine buz gibi denizim.. Yine ruzgarlar var.. Ve yine batmamaya calisan ben.. Korkuyorum ya derinlere dalarsam diye.. Ya o buz mavisi gokyuzum yerini gitgide karanlik denize birakirsa diye.. Ya bulutlarimin yerini bu durmak bilmeyen dalgalar alirsa diye.. Yine cirpiniyorum umutsuzca.. Inmek istemiyorum o dipsiz kumlara..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dreamer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |