Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland |
|
||||||||||
|
Sımsıkı... Belki bu durdururdu bu saçma sapan hayatı.. Durdurmalıydı.. İstanbul bir sis bulutuyla kaplanmıştı o gece, olacakları önceden haber verirmiş gibi.. Oysa ben sadece martıların fotoğrafını çekmek istemiştim, senden arabayı orda durdurmanı isterken... Oranın sonumuz olacağını bilemedim... Oysa farklı olabilirdi herşey.. Karşımızda denizin üstünde uçuşan martılar.... Artık martılardan nefret ediyorum biliyor musun? Hiç sessizliğimi bozmadım biliyormusun sen konuşurken.. Herşeyin geçtiğini hayal ettim hep.. İçimden dilekler tuttum binlerce, on binlerce.. Şimdi "ya ben sensiz yapamam." diyesin diye.. Ama olmadı işte... Bırakıyordun işte beni.. Düşünmeye ihtiyacın vardı.. Yalnız kalıp, düşünmeye... Radyoda birşeyler çalıyordu.. Derinlerden.. Ben sadece çalan müziği dinlemek istedim biliyormusun? Ama senin sessin, karanlık sözlerin hep araya girdi.. O an çalan şarkılardan artık nefret ediyorum. Biliyor musun? Karşında ağlamayacaktım.. Kesinlikle ağlamayacaktım.. O karanlıkta sen göremedin diye dualar ettim biliyormusun? Gözümün kenarından akan bir damla yaşı... Hiç birşeyin faydası yoktu işte... Sonumuza yaklaşıyorduk işte.. Ağzından çıkan her kelime ile beraber senelerimizi karanlıklara gömdün... Şimdi bırakıyorsun işte beni.. Şimdi bırakacaksın işte beni.. Ama sana hiç göstermeyeceğim kendimi, üzülmemi.. ne arabada sen konuşurken gözlerimden süzülen damlalardan haberin olacak, ne biraz önce kapıyı cekip sen gittikten sonra camdan gidişini seyredip hüngür hüngür ağlamamdan... Beni bırakıp gidiyorsun işte.. Herşeyi bir hiç uğruna bitiriyorsun işte.. "Ne kaldı geriye zaten.... Bir sürü boş hatıra.... "
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dreamer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |