..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > Demirhan Ocak




26 Ekim 2003
Gel Kardaş Olak! (1)  
Anadolu’da bir kasabaya 4 km evvel;

Demirhan Ocak


Ne yani şimdi sen espiri mi yaptın?... Hadi adamın ismini boşverde, şimdi sen söyle bakalım bana bizim burada ne işimiz var?.... Aman dur sorumu geri aldım


:AGHF:
 
- Ahmet olm, biz kimi bulacaktık burada ya?
- Dur bakiim abi, ben daha önce şuraya yazmıştım....ha! buldum...Keçekler ve Körperstein kasabaları dayanışma ve geliştirme derneğinin başkanı  Hüsam Ali Faruk Ebesitaşlı
- O ne lan meksika’lı ismi gibi upuzun..
- Valla Turgut Abi ben ne bileyim? Belki babası Türk, anası Meksika’lıdır he he he..    
- Ne yani şimdi sen espiri mi yaptın?... Hadi adamın ismini boşverde, şimdi sen söyle bakalım bana bizim burada ne işimiz var?.... Aman dur sorumu geri aldım, vazgeçtim vazgeçtim şimdi sen hazır cevap olduğun için “Abi burada ilginç bi haber var.....”, diye bir başlayacaksın ondan sonra dır dır dır... seni susturabilene aşk olsun!..
-Abi şimdi sen bana gevezemi demek istiyorsun?
- He aynen öyle demek istiyorum ne olcak?..
-Yok abi kızma sen benim büyümsün yani.......
- Hakkatten ya bizim yazı işleri müdürü olacak deyyus hazretleri benim gibi bir tercübeli bir adliye muhabirin kuyruğuna, senin gibi bir çömezi bağlayıp beni bu allahın yabanilerinin arasına niye gönderdi acaba?.....
- Pes yani abi ya  sende bizi çömez yaptın ya!!
- Değilmisin yani? Kılkuyruk!!...
- Peki abi haklısın!... eee şimdi bu Hüsam denen denyo yu nereden bulacağız?
- Ondan kolayı ne var olum.. sen çek arabayı şu ilerdeki kıraathanenin önüne bak ben sana iki dakkada Hüsam’ı nasıl buluyorum, adama bak ya birde çömez diyince bozuluyor.......ÇÖMEZZZ!.... bakta acar gazeteci nasıl olunur öğren....Selâmın aleyküm ağalar
- Ve aleyküm selam beyim hoşgeldiniz.
- Hoşbulduk amca, nasılsınız?, Keyifler yerindemi?, Hasat nasıldı hasat?, İnşallah bu yıl buğdaya börtü böcek düşt...ÇOTTT!!!! ahhhğğ!! yandıımmm anaaaaam!!!!
- Abovvvv! Turgut abinin kafasını yardı hayvanlar!! Lan koşun bi ambulans neyim bulun doktor getirin, polise jandarmaya içişleri bakanına, yazı işleri müdürümüz Yahya beye haber verin... yetişin millet gündüz vakti adam öldürüyorlar...
- Şışşt aloo beyim boşu boşuna kıçını yırtma! Arkadaşının birşeyi yok. Hem sen yüreğini ferah tut, bizim baytar Emin’e haber saldık şinci gelir.
- Baytarmı? Ulan baytar dediğiniz veteriner değilmi?
- Yok bizim buralarda baytarın okumuşuna veterirener denir. Emin ilkokul mezunu ama eli hafiftir.
- Amca neden bir doktor çağırmak yerine elin cahil baytarını çağırıyorsunuz?...ulan 21.yüzyılda hâlâ neylerle uğraşıyoruz ya?
 - Bak çok ayıp oluyor ama, kendine  gel ve bizim Emin için öyle ileri geri konuşma! Hem bizim baytar iyi adamdır ve eli hafiftir.... allah seni inandırsın geçen yılki o amansız karda kışta benim Hollandalı ortağı* iki dakkada doğurtu da  en kral okumuş baytar doğurtturamazdı vall...
- Ya burda bir basın mensubu vazife uğruna basın şehidi olmak üzere ama, gel gör ki siz nelerden bahsediyorsunuz ya?
- Olm İsmail sen şinci boku yedin, bak kafasına odunla vurduğun adam sivil polismiş. Yandın olm sen yandın seni artık kesin asarlar...     
- Yok be kardeşim, biz polis filan değiliz, biz gazeteciyiz.
- Ha!!! o zaman bizim İsmail kefeni yırttı desene..çünküm gasteci kısmını öldürene bi şey yapmazlar...
- Ya sahiden sen Turgut abinin kafasına niye durduk yere niye vurdun be adam?
- Valla kötü bir niyetim yoktu..
- Kötü bir niyetim yoktu ne demek manyak?!! Az kalsın adamı öldürüyordun lan, belki sizin o eli hafif baytarınızın tedavisinden! Sonra adam sakat kalacak, fakat sen karşıma geçmişsin “valla kötü bir niyetim yoktu” diyorsun peki güzel kardeşim allah korusun eğer senin kötü bir niyetin olsaydı o  zaman ne yapacaktın? Kör bıçakla sokak ortasında boğazlayacakmıydın?....
- Yok o zaman ben o kadar uzun boylu  uğraşmazdım....kısa yoldan gider bizim kerpeten Hüsam abi çağırırdım..
- Hüsam’mı?....
- Aha baytar Emin geldi.... Emin gel gel hasta burada.. aha bak orda sandalyelerin üstünde yatıyor.
- Geçmiş olsun beyim.. beni duyabiliyormusun?
-?!!......
- Anlaşıldı duyuyorsun ama, konuşamıyorsun.. Güzel en azından kendindesin.. şimdi sana bi ağrı kesici iğne yaptıktan sonra sen bir kaç gün uyuyacaksın. Sonrası Allah kerim..
- Bir kaç gün mü?  Neden bir kaç gün?
- Şinci şöyle beyim, aha benim bu elimdeki iğnenin danesi 75 dolar
- Eeee...??
- Eee si beyim bu iğne sığır için imal edildiği için haliyle güçlü kuvvetli iğneler oluyor... yoksam  başka kötü bir niyetim yok..
- Güzel kardeşim o zaman hepsini vurma yarısını vur iğnenin
- Yooo olmaz. Çünküm bu iğne tüpünü kırınca  hepsini kullanmak zorundasın yoksam arta kalanı bozulur... bozuluncada ne olur?
- Ne olur?
- İsraf olur.. eee israf da dinimizce günah... anladınmı şinci?
-........???!!!
- Yandım anam...
- Bak iğneyi yiyince nasıl canlandı senin arkadaş
- Ne canlanması ya adam nerdeyse ruhunu teslim ediyor..
- Yok yiğenim yok, olmuyor bak böyle sen habire yanlış yunnuş konuşuyon.. sana kaç defa dedik korkma bizim Emin’nin eli hafiftir diye ha?
- Gözünü sevdiğim amcam anladık adamın eli hafif te, bunun Turgut abiye ne gibi faydası var? Onu bana sen söyle, bir zahmet ha..
- Orasını ben bilmen onu işin ehli olan baytar Emin bilir...
- Emin bey Turgut abinin durumu nasıl?
- Yaşar yaşar korkma...
- Ya bu kasabada bir hastahane, sağlık ocağı filan yokmu? Turgut abinin bi kafasının röntgenini çektirsek. Allah muhafaza beyin kanması filan geçirir...
- Sağlık ocağımız var. Ama, doktor hemşiresi yok
- Allah allah!! yiğenim bana boşu boşuna cerrah baytar Emin dememişler. Sen bana güven ya arkadaşının hiçbir şeyciği yok turp gibi maşallah.
-......... Offf offf!! Peki amcam senin dediğin gibi olsun.. bu kasaba’da kalabileceğimiz bir otel, pansiyon gibi yerler varmı?
- Yok... ama sen tasa etme bizim kerpeten Hüsam seni konuk eder. Çünkü onun evi genişdir.
- Hakketten ya! Siz gelmeden önce ben Turgut abinin kafasını yaran vatandaş Turgut abiyi neden bu hale getirdiğini anlatıyordu.. eeeşimdi nerde o vatandaş?
- İsmail bak hele.. bak gazatacı bey seni arıyor.
- Buyur beyim.
- Az önce sen durduk yere Turgut abinin kafasını neden yardığını anlatıyordun...
- He anlatıyordum. Valla beyim dediğim gibi benim kötü bir niyetim yoktu
 
                                               Devam Edecek.
 Kendinize iyi bakın mısmıl olun



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Namuslu Bir Erkek Değilim!
Bir kadının el çantasının anatomisi
Bak Postacı Geliyor Selam Veriyor...
Tü Rtük İye
Dandini dandini dastana
Truk Bakan
Olabülür
Yaylalar Yaylalar Sen Git de Aplan Gelsin
En Goddik
Medyatör

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yobaz! Arkadaşım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kına Yakın [Şiir]
Anamın Sihirli Adana Şalvarı [Şiir]
Bize Edebiyat Yapma Lan! [Şiir]
Okyanus [Şiir]
Canım İstiyooo... [Şiir]
Sex Sex Sex [Deneme]
Çotadanak Pide Salonu ve Mustafa Kemal Katilleri [Deneme]
"Köşeci" Geldiiiii Hanıımmm! [Deneme]
Tecavüzcüler [Deneme]
Hindi Cumhuriyeti Antalyaski [Deneme]


Demirhan Ocak kimdir?

Almanya'lı bir Asabi Veled

Etkilendiği Yazarlar:
Hangi birini anlatsam ki?


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Demirhan Ocak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.