Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Eski bir ağrının tarifsiz adresine, Düşmedik diyebilmek için, Önemsiz gelen gölgelerin ışıksız acılarına, Hiç kapılmamış bir yüreği, Yüreklice bırakabilmek için, Yükünü alıp hayatın gerçeğinden, Sessizce okunan her şiirden, Zamanla anlaşılan bir düş'e, Karışabilmek için, Yazılmadı hiçbirşey yerli yerinde, Köy havasından, Okyanus korsanlarına, Dalgaların fırtına eskiten huysuzluğuna, Gökyüzünde bir yıldız, Yeryüzünde bir yalnız kalmak için, Yaşanmadı yaşanan herşey, Yazıldı imgesi dudağına sevgilinin, Kafiyesi bıçaklanıp uzaklığına, Öpüştü çıplaklığı ölü bedenlerin, Acıyı yoğuran bir kentin, Duş almış ruhsal paranoyası, Kireçli çaydanlıklara klor banyosu, Lacivert fulara gül kokusu serpiştiren, Cümlelerin kurgusu sardı aşk'ı, Oysa aşktı, Yüreğimizi moleküllere ayıran yüzyılın, Unutulmayan tek suçlusu, Özledikçe büyüyen, Kendi yüzünü makyajlayan bir saltanat, Mevsimsiz yağan kar duygusu, Çocukların çıplak ayaklarında, Sonsuz bayram coşkusu, Elde kalan yarındır hayatta, Öyle söylenir, Unutulmakta ölümdür aşkta, Yosun rengine çakıl taşı saçların, Rüzgar tüketir her bakışta, Yaşamak böyledir işte, Böyle bilinir, Eli olmayan yüreğin, Aşk acısı, Elsiz kalan eldivendir....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |