Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
Ankara geceye dönüyor. Michigan gölüne fırlattığım taş üç kez sekiyor, zenci taksicinin dikiz aynasında gördüklerini aynen yaşıyorum... Peri bacalarının ıssızlığında kurmuştum düşlerimi, Chicago’nun kaldırımlarında sabahlıyordum... Bilmem anlatabiliyormuyum, sana bu mektubu yazarken, yine bir şiiri yaşıyordum. Şiirler Önce Yaşanır Ankara’da gün battığı zaman Hüznün şarkısı çalar Metroda bir çift aşk öyküsü yazarken Sen kendini yargılarsın Tükenmişliğin sınırındasındır... İstasyonda yine umutsuzluk karşılar Bir kez daha yıkılırsın... Oysa Şekspir Hamlet’i böyle yazmamıştı Tersine okumamıştık romanları Duygu denizinde dolaşırken Aşk iki kere ikiydi Nasıl yanıldık? Filmin sonu beklediğimiz gibi olmadı Şimdi daha çok ağlayacağız Belli ki böyle bitmesini istedin... Artık yeni bir öykü yazıyorum Hiç bitmeyecek Öyküyü hep okumak zorunda kalacaksın Acılarınla başlayıp hüznünle sürecek Umduğun dağlara kar yağdığında Uykudan uyanacaksın Yanında olmayacağım Kuru kuru ağlayacaksın Belki o sırada göz yaşlarını siler iç çekerim... İşte böylesine anlamsız bir yabancılaşmayı kamçılıyoruz. Aşkın bir güzel tarafıda bu. Acılar olmasa aşkı bilemeyiz ki... (Devam edecek)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yücel Dönmez, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |