Umutlarım her zaman gerçekleşmiyor, ama yine de her zaman umuyorum. -Ovid |
|
||||||||||
|
Sendeyim, seninle kuruyorum saati... Gecenin bir vakti, Düşlerimden kopup sana dualar ediyorum... Bir gün görürmüyüm seni, ellerinin sıcaklığı gözlerinden saçan ışığın mesajı olur mu yine... Biz ki, çok sevmiş, sevilmiştik. Sevmeyi de sevilmeyi de zincire vurdular... Şimdi kimbilir neredesin, ne haldesin... Dün akşam pencereni izledim ışık vardı, sen yoktun, anıların yüreğime inmiş, gözlerim yağmurla yarışıyordu... Sen yine yoktun Bişkobe... Tanrının verdiği sevgi sendromu, özgürlüğün yıkık dökük penceresinden ellerin olarak yansıyordu, sen yoktun, acıların vardı kalbimi sıkıştıran, iç çekişin kullaklarımda çınlarken, son bir kez daha baktım pencerene, ışık vardı, sen yoktun... Bu sevda alır götürür beni, bilmediğim ülkelerde adını sayıklarım. Bir Çin’li kız çıksa karşıma sen diye sarılasım gelir... Portekiz’de Yahudi’lere yapılan işkenceler gibi yanar yüreğim ve soluğu Santa Fe’de alır, Kızılderililere anılarımı anlatırım... Bir gün sen olmazsın yanımda, Everest kadar yüceltirim duygularımı, haykırışım okyanuslarda gemiler batırır, dünyayı yakarım uğruna, belki bir kurşun alır götürür beni, yangınlarında kül olurum aşkımızın...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yücel Dönmez, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |