Eğer bir kelebeği sevebiliyorsak, tırtıllara da değer vermemiz gerekir. -Antonie de Saint-Exupery |
|
||||||||||
|
İş çıkışı Etiler'den Levent, Metro'ya yürüdüm, Migros'a uğrayıp alışverişimi ederek, metro muhalefetiyle Şişli'ye ulaştım. Şişli minibüs duraklarının olduğu köşede yaklaşık 20 dakika bekleme rağmen, boş bir taksi edinemedim. Böyle zamanlarda taksilerin durmadan geçtiği çok oluyor ki; en nefret ettiğim durum bu. Elinizde poşetler bekleyeduruyorsunuz, ve adam geçip gidiyor. Ha bazen de duraklayarak "Neresi?" salak sorusunu sorup, öyle gidiyor ki; bu daha nefret bir durum. Taksiciler yakın mesafe sevmiyor. Ben çok istikrarlı bir taksi müşterisiyim, yakın-uzak epeyce kullanıyorum maalesef. Ama Şişli'den binip Etiler'e giderken memnuniyetle seni alan adam, Şişli'den eve gelirken almayınca deliriyorum. Neyse 20 dakikanın üstüne yağmur da bastırınca, gözümü karartıp minibüse binmeye karar verdim. Minibüs sırasının sonu görünmediğinden, ayakta gitmeye gönüllü kalabalığın arasına iliştim ve tıklım tıkış minibüse bindim. Elimde poşetler, iki büklüm bir halde ve pala bıyıklı bir ağbimizin koltukaltı tam burun mesafemde, ağbi feci ter kokuyor. Yapacak birşey yok, bir tek trafik olmasa da bu işkence bir an evvel bitse diye dua edilebilir, ancak çok geç trafik var. Öylece yarım saat geçirerek evin durağına geldim. İnsanlar kokuyor, ama adamın ne iş yaptığını bilemiyoruz ki, belki inşaat işçisi. İnşaatlarda da duş yok ki, adam iş çıkışı yıkansın da yola öyle çıksın. Kimi neyle suçlayacaksın. Tek çözüm bu tıklım tıkışlığı hafifletmek olabilir, o da devletin işi. Her zaman ki gibi konu gelip devlete dayandı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © EBRU AKGÜN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |