..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Avşın Çağrı ÖZHAN




29 Nisan 2005
O'nun Kalbini Eline Almak . .  
Avşın Çağrı ÖZHAN
Bazen , kendi kalbini çıkarıp aşkının eline vermek istiyorsun , bazense nasıl olurda bunu yaparsın deyip onun kalbini eline almak istiyorsun :)


:BCIF:
   İnsanoğlu ne mutlu ki , belki de ne yazık ki aşık oluyor. Her davranışı , her refleksi , hatta hayat duruşu bile bundan etkileniyor. Bazen , kendi kalbini çıkarıp aşkının eline vermek istiyorsun , bazense nasıl olurda bunu yaparsın deyip onun kalbini eline almak istiyorsun :)
Peki , nasıl oluyor da bu iki duyguyu aynı yüreğin içinde yaşayabiliyor insanoğlu ? Sanırım tek açıklaması sevgiliye duyulan aşk , ona duyulan ihtiyaç ve hatta belki de duyguların getirdiği zayıflık . Evet şahsen ben , son zamanlarda sırf aşkımın yoğunluğu , O na duyduğum ihtiyaç , şarkıların üzerimde bıraktığı duygular , belki de kaybetme korkusu ile davranış ve tepkilerimde değişiklik seziyorum . Ki bu , bazen de yanlış bir şeydir .
   Eskiden hiç tekrarlamayacağım şeyleri defalarca söylemeyi göze almayı , daha önceleri tartışmayı bile düşünmeyeceğim prensiplerimin neredeyse sıradan olma aşamasına gelmesini , aşkımı kırmamak pahasına bütün bi günü evden çıkmadan kendi kendime işkence etmeyi neredeyse kabullenebilecek bir duruma mı geliyorum acaba ?
Niye ? Nasıl bir kuvvet bunu insan egosuna sızdırabiliyor veya sindirebiliyor ? Evet başta da söylediğim gibi sadece ve sadece AŞK . .
   Daha doğrusu şu tanım : ‘’ AŞK HERŞEYİN ÜZERİNDEDİR ! ! ! ‘’
Zaten her şeyin üzerinde olduğu için , her şeye baskın gelebiliyor .
Bu durumda insana yapacak tek bir şey kalıyor ; durmak ve düşünmek .
Acaba sevgilim bu kadar şeye değiyor mu ?
O benim için bu kadar şey yapıyor mu ?
O benim için , benim gibi feragat edebiliyor mu ? Benim için bişeyden vazgeçer mi ?
    Herkesin cevabı kendi içinden gelecektir , ama elbetteki sevgiliden gelecek reaksyonlar da bu cevapların çıkış noktaları olacaktır .
Ben mi ? Sanırım ben aşığım ve Onun için her şeye değer :)
   Sevgiler . .
   Avşın



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
‘’ Herkes Cennete Gitmek İster , Ama Kimse Ölmek İstemez. ’’
Oğlum ,
Annem
Alır Başımı Giderim Sevdadan
Kadın İcadı : Bekletme Müessesesi

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sabah 8' de Ölen Genç , Akşam 5' Te Ölen Yaşlı
Babanı Anlıyorsan Eğer . . Olmuşsundur!
Aşkınızı Yormayın
Don Kişot Gibi Yaşamaktır Asıl Olan . .
Issız Bir Adada Ölmek

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İlk Duyduğum , Bin Düşündüğüm Şiir [Şiir]
Bir Deli Ağaç [Şiir]
Baba'nın Yolunu Beklemek [Öykü]
'' Muhtaç Olduğumuz Kudret Damarlarımızda . . [Eleştiri]


Avşın Çağrı ÖZHAN kimdir?

İstediklerini , istediği şekilde anlatmaya çalışan ve sadece yazmak isteyen bi arkadaşınız olduğumu söylemek kafi olacaktır diye düşünüyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Çocukken , edebiyat öğretmeni olan annemim bana okuduğu şiirler ve anlattığı hikayelerden etkilendim. Kemalettin Kamu'nun Bingöl Çobanları , Aşık Veysel , Hacivat-Karagöz ilk aldığım edebi etkiler oldu.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Avşın Çağrı ÖZHAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.