Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
Bugün mahpushane avlusunu izlerken Daracık penceremden Baktım avludaki güvercine Nasılda özgür ve ürkekti Sabah saat 7:15'ti Yağmur çiseliyordu avluya Bir koku ! tanıdıktı, acıy veriyordu Neydi o ? Toprak, hasret, ana, kardeş,yar... Kuş olup uçmak Toprağa, anama, yarime, hasretime Mahpushane yar Demir parmaklıklar arasında Senden uzakta Saat 9:00'u vurmakta, gün ise beni Yar bugün görüş günü Acı ve hasret dolu Sevdalının sevdasıyla Ananın yavrusuyla Ve Ve yanlızın yanlızlığıyla Buluşma günü Hasret, özlem günü Vücuduma kırık cam parçalarının birer birer batma günü Sevdamın, hasretimin yüreğimi kamcılama günü Yar Saatler geçmek bilmez Hele helede böyle günlerde Avluda en sessiz köşedeyim yar Beklemekteyim Neyi mi ? Bilinmeyene olan sevdamı Anamın sıcak çorbasını Kardeşimin mis kokan mektubunu Yün kokan yatağımı Özgürlüğümü Beklemekteyim yar Belki tanıdık sevdalara, hasretlere tanık olurum diye Yar Özlemekteyim Her nefeste yanlızlığımı taa derinlere Yüreğimin en ucra köşelerine çekmekteyim Hasretim Yar Soğuk, hava çok soğuk üşümekteyim Yüreğim ayaz Yar Mahpushane avlusunda yazlı bir çift göz Yaşamdan çok ölüme yakın Yar Zaman geçmekte Ölüm, kendini hissettirmekte Ana kucağına hasretim Beklemekteyim Yar Anam, hasretim, sevdam ELVEDA Ölüm MERHABA...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |