En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl |
|
||||||||||
|
Kimilerinizi çok sevdim, kimileriniz beni çok sevdiniz. Sevmeyi sadece sevişmekten ibaret sanıyordu bazılarınız. Karşısındakini hırpalayarak yapılan birşey sandınız aşkı. Kiminiz bol bol küfür ettiniz, bazı küfürlerin sizi manasız kıldığının farkına varmadan. Kiminizle bir sigara içimlik zamana sığdırdık sevgimizi. Soğuk, erkek bir geceyi sıcacık, yumuşacık bir tenle buluşturduk. Sabahlamalarımız oldu… İsim vermek istemiyorum ama seni o kadar çok sevmiştim ki. Biliyorum; sen de beni sevmiştin. İçimize sığdıramamıştık bu sevgiyi. Asıl sorunumuz da buydu zaten. Sen beni bir erkek gibi okşadın, ben seni bir akraba gibi öptüm. En erotik muhabbetlerde, sansürüm oldun. Bir süre sonra, ezberledik birbirimizi. Ben kimi zaman başka kadınlara anlattım kendimi. - Kimi zaman da gerçek sevişmelerim oldu - Ama hep, senin yüreğine sığındım sessizce. Kimle sevişsem, senle ağladım sonrasında. Yüreğim oldun… Neyse… Hiç birinizin resmini yırtmadım yüreğimden. Hiç birinizi unurmadım biliyor musunuz… Hoş geldiniz eski, eski sevgililerim… Sen de mi buradasın. Ne işin var senin bu temiz insanların arasında. Yakışmıyorsun bu insanlara. Sana söyleyebilecek pek fazla sözüm yok zaten. Ne kadar çok yalan söylemişsin meğer. Buradaki herkes de biliyor ki, en çok seni sevmiştim. Kimse için yapmamıştım senin için yaptıklarımı. Çok geç anladım hiç birine değmediğini. Hayatımda ilk defa birinin resmini yırtacağım. Hayır beni üzdüğün için değil. Hayır yalan söylediğin için değil. Hayır hemen yeni sevişmelere, sevişlere, öpüşmelere koştuğun için de değil. Hani birlikte çektirdiğimiz bir resim vardı ya, hani fotoğrafçının camekanında duran. Hani bir sonbaharda çektirdiğimiz. Hani üstünde beyaz gömlek, siyah pantolon olan. Hatırladın mı? Hani birbirimizin gözlerinin içine, yüreklerimize baktığımız. İşte o resmi. Hayır yalanlar söylediğin için değil. Hayır yalan göz yaşların için değil. O resimde bir başkasına baktığını fark ettiğim için yakacağım o resmi. Ben ömrümü sana katık etmişken, sen başkasına katık olduğun için yırtacağım… Neyse… Tatsızlık çıkartmaya gerek yok şimdi… Mademki hepiniz beni görmeye geldiniz. Madem ki bir ömür borcumuz var hepinizle… Hoş geldiniz eski, eski sevgililerim… Sabah mı?.. Daha olmadı…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Baran Karaca, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |