Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
Her zaman duygulandırmıştır beni aşk şarkıları. Ama şimdi görüyorum ki; onlar bile anlatamıyor seni. Belki büyüdüm artık, çocuk kalmak için o kadar direnmiştim oysa. Hani bazı haykırmak istersin; boğazında düğümlenir kelimeler boğulacakmış gibi. Ya da bir söze başlarsın; fakat ona akraba bir bağ bulamaz ve cümlenin sonuna yüklemi koyamazsın ya; şu an öyle bir durumdayım. Gözlerimi kapattım ve ellerim kalbime nakliyecilik yaparak klavyeyi kullanıyor. Bir şiir istersin benden, “içinde kafiyeler olan”. Kafiyeler sana benzeyemedikleri için mutsuz. Hani sabahları bir umut olur içinde, sevgi iklimine dair. En güzel “Günaydınlar” hayal edersin. Gece olunca bir sıkıntı kaplar ya içini. Yani katiyen içki içme mecburiyetinde bir gece başlangıcı. Hani uzaklıktır asıl sebebi, seni bu kadar özlememin. Şimdiye kadar hep ayrılık için yazdım yazılarımı. İlk defa biriyle beraberken; onu severken yazıyorum. Bilmiyorum; bu kelimeler sana yeterli olabiliyor mu? Fakat bizim buralarda en büyük aptallık, seni satırların arasına sığdırmaya çalışmak olarak kabul ediliyor. Bilir misin; yazarlar hep hayalindeki sevgiliye yazarlar yazılarını. Tıpkı ozanlar ve şairlerin, şiirlerini uzaklarda; belki hiç yaşamamış biri için yazdıkları gibi. Belki şu an yanımda olsaydın, bu kadar hasret kokmazdı nisan. Zaten ayrılıkları getiren de nisan yağmurları değil midir? Ve özlemleri yaşanılası kılan, sonunda sana kavuşmak değil midir? İyi ki varsın, iyi ki benimsin, iyi ki seviyorsun beni, iyi ki seviyorum seni; seni sevmeseydim yazamazdım...!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Baran Karaca, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |