Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
koridorun sonunda duran masaya vardım elinde çabuk tükenen bir tükenmez kalem bulunan yaşlı, gudubet suratı olan hani derler ya yüzüne bakan zavallı ineğin danası alınmaz türden olan adama yaklaştım,sağlam sesimle bize iki kişilik oda ver dedim.İrkilmiş olmalıydı sesim aramızdaki mesafeden çok daha uzun menzilli çıkmıştı ya da uzun zamandır sağlam bir ses duymuyordu.Cevabını geçte olsa hırıltılı nefes alış verişiyle karışık sesiyle verdi.Delikanlı sen teksin yoksa manitanda mı var urusmu peki.Sinirlendim;bu sefer sesimde iki kişilik çıkmıştı iki kişilik oda istiyorum;hayallerim ve benim için.Emrimi yerine getireceğini anlamam hiç de zor olmadı.Başını sahnedeki sanatçılar gibi yere eğdi.Baş üstüne dedi,size en temiz odayı veriyorum sizden önce de bir delikanlı ve sevgilisi o odayı olması gereken şekilde kullandılar ;güldü sanki karşımda duran bir portre gibiydi gerçekte kendi yoktu sadece çizgilerden ve yağlı, meraklısına iyi kokan bir boyadan ibaretti ve dişleri sigara içmekten güneş kadar sararmıştı o an dişçi değilde bir deli olduğuma şükrettiğim nadir anlardan biriydi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © EmrahYILDIRIM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |