Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu |
|
||||||||||
|
Derin düşünceler alır gül kokulu hayallarin yerini Özlemek düşer sevdanın mirasından senin payına Özlersin.... İçten içedir isyanların hep Yere saçılır yüreğinden kırılmış parçalar,dizboyu Yürümek istemezsin Hayat akıp geçer ayaklarının önünden su misali Yürümek istersin Bacaklarına dolanır bir heves yazdığın sevda yüklü şiirler Korkular başlar, anlamazsın önceleri Taa ki yeni bir gece gününü karartana kadar Gölgelere sarılırsın "O" diye Kaçar gölgeler bile söndüremediğin yangınından Sen eski sen değilsindir artık Ne hevesle koştuğun yollarına hüzünle bakarsın Kor yağar kış ayazında yüreğine Sen yinede üşürsün Kimi zaman gözyaşı düşer sevdanın mirasından senin payına Ağlarsın..... Ve birgün durup düşünürsün hayatı Akıp gidiyor ellerinin arasından anlarsın Ne mevsimler dönmüş,ne yürekler gömülmüştür sen yaşamayalı Ne umutlar yeşermişte sulanmayı beklemektedir Güneş geceye düşman,yaşam kapıda seni beklemektedir Sevmek yeniden..... Yeniden söyleyip ayrılığa inat o en güzel aşk şarkılarını Gözlerinden izlemek yakamozları Mehtabı gündoğumuna bağlamak yeniden.... Sen baharsın, umutsun, sevdasın... Hayatın en güzel yanısın sen Ve hayat ne zaman bir bedende son bulsa Başka bir bedende gözlerini açar yeniden Ne zaman bir üzüntüyle son bulsan; Kocaman bir mutlulukla yeniden gözlerini açman dileğiyle....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hülya Aydoğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |