Sevginin bulunmadığı yerde us da arama. -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
bir kez olsun arkana bakmadan dönüp giderken. yavaş yavaş, acı acı gözden kaybolan ya da ölmeyi beklerken metrelerce derinlikte bir denizaltında her alışımda azalan nefes gibiydin. her defada daha da yetmemeye başlayan. attığın her adım biraz daha koparıyordu seni benden ve ben hala attığın her adımda azaldığım kadarım. gittin! nedenli ya da nedensiz döneceksin ya da dönmeyeceksin ne farkeder. varlığın da yokluğun da aynı şeyi ifade ediyor artık tüm varlık tanımlarına inat... sana kızgın değilim, kalsan daha çok acıtırdın biliyorum. seni hayatıma sokmuş olmaktan da pişman değilim. ne cennet yakışır ne cehennem artık bana! dönecek misin yeniden bilmiyorum ama ne olur bu kez dönme bu kez gelme en zayıf anımda yaralarımı saramadığım zamanlarımda hani hiç kimseler olmadığında yanımda.. çok alışmışım sana; gecenin hiç beklemediğim bir saatinde sesini duymayı çok özlemişim ve günlerce bununla yetinmeyi. tek bir lokmayla aylarca oruç tutmak gibi ya da ekmek ve şarapla ibadet gibi.. karanlık seni de korkutuyor mu artık? unutmaya başladın mı verdiğin sözleri? biliyor musun mesela bugünün hangi gün olduğunu saatin kaç olduğunu? yürüdüğün yollar her gün aynı yere çıkmaya başladı mı? izlediğin her aşk filminden sonra aşık olmak isteyip de aşık olacak kimseyi bulamadığın oluyor mu? ya da ne bileyim adını hatırlayamadığın bir şarkı olduğunda beni aramak geçiyor mu içinden? gündüzler batıyor mu gözlerine? acı veriyor mu parklardaki boş salıncaklar?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © elif yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |