..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Anı > elif yıldız




20 Nisan 2006
Hata Ya da Değil  
elif yıldız
hayatın yaşamamızı zorunlu kıldıkları...


:BJIG:
bazen ben de kendime inanamayacak şeyler yapıyorum. hata yada değil yaptığım, gerçekten bilmiyorum. önce seni aradım çünkü bir an yalnız kalmak istemedim. sonra yalnızlığımın üstesinden daha iyi gelebilecek biriyle karşılaştım. tıpkı açlık gibi, ne daha çok doyurucu ise onu seçişimiz gibi.. yalan söyledim sana, hata yada değil ne farkeder ki... güldürdü beni telefondaki kızgın sesin. tartışmayı sevmediğimi bilmeliydin, hayatın yaşamamızı zorunlu kıldığı o sorunlardan sıkıldığımı bilmeliydin. bahaneler yarattım sana. gerçekleri söyleyebilecek kadar yakın olmanı isterdim bana yada yalnızlığımı alabilecek kadar.. hata yada değil, telefonu suratına kapattım. çünkü yaşamın sana sunduklarını uyguluyordun gerçekten yapmak istediklerini değil. pişman oldum sonra, yalnızlığımı almasan da bir yerin vardı hayatımda. bir evim olmasa ne kadar eksik kalırsam en az o kadar eksik kaldım. yoktu telefonumda mesajların. hata yada değil ne farkeder beni affetmen için uğraştım durdum saatlerce, yaşamın gerektirdiklerine karşı gelerek. ama senin yaşamın gerektirdiklerine paralelliğin benim kayıtsızlığımı yendi. belki yenik düştüm ama senim yalnızlığıma yalnızlık kattığını anladım gitgide ve sana tutunmamın bir gereksinim olduğunu.. aslında karşı gelmem gerektiğini, yaşamın bana sunduklarına karşı gelişlerim gibi. seni sunuyordu belki de her eksildiğimde yaşam zayıf yanlarıma. yalancı bir varoluşla alıyordun kimsesizliklerimi... ben hiç bir zaman kesin kararlar alamadım. belki bu yüzdendir seni yaşamımdan çıkaramayışım. sigaramın külü gibi işin bittiğinde balkonumdan çırpamıyorum seni yada şehrin ışıklarının inadına kapatıp perdemi karanlıkta oturur gibi kayıtsız kalamıyorum sana, tüm bunları yapabilmek için her çırpınışımda, yalnızlığımın ateşini düşürmek için alnına ıslak bez koyuşun geliyor geliyor aklıma. her düşüşümde elinde yarabandıyla koşuşunu silemiyorum zihnimden.. hiç yaşamdan bahsetmeyişin geldi şimdi aklıma. hiç yaşamın sana sunduğu kötü ayrıntıları anlatmamıştın o kadar sohbet devirmiş olsak da.. oysa umutsuzdu senin aşkların, sonuçsuzdu. gururluydu, kilitlerin ve anahtarların farklıydı, yürüdüğün sokaklar sonsuzmuşçasına geniş ama çıkmazdı ve bunların hiçbiri göz yumulacak şeyler değildi. belki de sen hayatın yaşamamı zorunlu kıldıklarından olduğun için hepsinin üstesinden gelebilecek sabrı verdi sana yaşam. bir daha olmayacağız birbirimizin yaşamlarında, hata yada değil ne önemi var! kültablasına bastırılmış sigara izmaritleri gibi sapsarı, pervasız kalmış olsak da yaşam karşısında....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Uzak Ne Demek [Şiir]
Özür Dilerim [Şiir]
Yokluk [Şiir]
Çekildi Damarlarımda Kan [Şiir]
Sen Giderken [Şiir]
Korku [Şiir]
Acı Veriyor Mu Parklardaki Boş Salıncaklar [Şiir]
Vakit Bu Vakit [Şiir]
Acil Servis Kapısı [Şiir]
Sana Hiç Anlatmadım [Şiir]


elif yıldız kimdir?

beni kanatan ve yarabantlarını hep yanında götürenlere yazıyorum. bana yine gülün ama içten olsun bu kez çünkü artık bardağın yarısı dolu ve yine gülün içten, beni yarım denmeyecek kadar az bırakanlar sizi terkediyorum. . .

Etkilendiği Yazarlar:
nazım hikmet, ömer hayyam, özdemir asaf, sunay akın, akkün akova, cezmi ersöz, bekir evci, monteigne, slvia plath, tezer özlü ...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © elif yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.