Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim. -Cervantes |
|
||||||||||
|
yoksunluk bir elin sıcaklığından ve beklemek her doğan günle beraber, umut etmek geleceğinden yana özlemek günlerce bir damla suyun hasretini çeker gibi sevgili, varlığın değil senden dilendiğim ama yokluğunu gösterme izin ver seyredeyim ellerini uzun uzun dudaklarına kaysın gözlerim suçlu ve kaçamak... izin ver sevgili bir çift lafına muftaç bekleyeyim günlerce sesini gözlerim kurak topraklar gibi kavrulmuşken bardaktan boşanırcasına ağlayayım imkansızlığını yüzüme vuran yağmursuz gecelerde izin ver sevgili! izin ver de doymak mümkün olmasın bende her gün bitiminde bıraktığın hayale gözlerim açık gitsem de olur gün gün tükensem de bir an gözlerinle buluşabilmenin hayaliyle. alacaksa seni benden ve bir daha hiç geri vermeyecekse etmesem de olur o iki kelimeyi.. yokluk, yokluğun, bu ses yokluğunun sesi bu ses yokluğunun sonu olmayan zifiri dehlizlerin orta yerinde bırakır gibi gelen sessizliği. duyuyor musun sevgili yokluğun iliklerime işliyor bir şeyler kollarımdan tutup sürüklüyor sana beni dizlerim kan içinde, ellerimde olmayışının kimsesizliği.. sana geldim sevgili açma kapını izin ver dindiremeyeyim bu hasreti yokluğun ve senden yoksunluğum günlerdir aç bir köpek gibi kemirirken bedenimin her bir zerresini seni sevmenin tadına varayım söyleyemesem de nefesin alnıma değdiğinde ağzımda sıralanan kelimeleri...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © elif yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |