Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates |
|
||||||||||
|
düşer ayak ucuma gök/yüzünüzü delen burgu iğreti bozlaklarda üşüyen kurgu yanar bir damla suda/ oysa denizlerin ıslatamadığı oydu!.. yaması sökülmüş rengi uçuk saydam gece sızar yüzünüzdeki mavi tebessüme yüreğinizde yorgun tekdüze kahır kudurtur ruhunuzda dövünen yaranızı!.. örselenirken ruhunuz acının dişlerinde uyanmayı deneyip de uyanamadığınız uyku(nuz)da anbean rüyalarınıza giren kâbus sızdırır korsenizden vücudunuza boranları mum ışığında ısınmaya çalışıp da ısınamadığınız üşümede sığınırsınız büyümüş gölgenize naçar bakışınızdan!.. ardın(ız)dan sürükle(n)diğiniz hayat aranır kirişlerinde kızıl ayazın kaçmayı denediğinizde, durduracak sizi üç-beş noktada birleşen rengini bilmediğiniz gölgeler!.. terketmişti tutunduğunuz sanrılar sizi şimdi...kuşatıldı her yanınız surlarıyla hakikatın kurtulmayı umduğunuz tek (kişilik) geçit durur göz ucunuzda/ ama göremezsiniz hatırlamaya çalışın/ emanet bıraktığınız yerini bakışlarınızın tanıdıkça bulmayı/ açılacak hürriyet kapınız yürürken boğmayın hıçkırığa ayak izinizi.. muallakta kalsın muğlak tarifiniz almayı deneyeceğim geçerken ben askının altından çalıştıkça tanımaya yırtılacak iz aynasında duran ruhsuz yüzünüz.. yoksa siz miydiniz?!.. adını bilmediğim kervan geçip-giden su testisi kırılırken kan yolunda gözümde siyaha bürünen sahradan!..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Muslim KILIÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |