Dünya hiçbir padişaha kalmadı, sana da kalmayacaktır. -Nizamî |
|
||||||||||
|
Şuursuz yoğruldu düşlerim kör bir kuyuda oynaşır yakamozlar gözyaş(lar)ımda harabedir arşı kalbimin/ som yalnızlık caddelerde yaralı ayak izleri(m) esrik revaklardan geçerek ulaşırım taşraya geçtikçe yüzümden her serseri rüzgar batar beynime/ kargı olan saçlarım. sehven yazıyordu kalemim bunları kuduruyor satırlara düşülen kelimeler arşınlarken sesim harfleri/ sıkışır bir derbentte zulmün zinciridir kalemimi tutan el. yüreğim rüzgarda yalpalanan yelken sürüldüğüm bu deniz hırçın ve korkak şahlanır her yanımda dalgalar çılgın korkunca/ bir hemgâmedir titreyen çığlık martıların son ağıdıdır bu dalgalanan ses soldu tepeme üşüşen yıldızlar / bilmem neden? aynadan geçen geceye çizilen izdüşüm izi kalmaz eski dostların öptüğü rüyamın âsûmana dolunayı taşıyan hayaller kırılır merceğe yansıyan ışıkta bir dirhem sevinç yüklense dünyama sığmaz hülyalarıma/ umutlar taşar. bu şiir... vuslatın dudağında büyüyen şarkı yüreği yakan ateşin şavkı adressiz yönlere savrulan dua parmaklarımda uysal duran kalemin vakur terkedişiydi tarazladığı sayfayı sesim/ zehirli hançerler ucunda nârâ dinelmedi yılların deşelediği yüreğim nokta nokta koparılan ruhumun motifi kırçıl renkte asılır delinmiş gökyüzüme demir tarakların okşadığı başımda hissettiğim tek acı düşmesiydi suyun damla damla. ıslanmış dudağımdaki haykırışlar bundandır/ tutuşturamıyor dilim harfleri kopar kelimeler dudağımdan yorgun uzatın şehadet parmağınızı yüreğime şahid olun bin yılın kanattığı yarama iklimlerden sızarken sessizim bir fısıltıdır rüzgarın süzülüşü yüzünde apoleti sökülmüş duvarda duran gölgemin. ölümün ruhlar otağı kurulurken kabrime yoktu ta’ziyemde hiçbiriniz/ tedirginim hüznün türküsüdür kefenimdeki semum karayel mest eder canımı yağmuru ıslatan gözyaşlarım avuçlarımda sımsıkı tuttuğum bir yüz var/ kimim ben? hiçbir şeye rağmen!.. bari öpün yüreğimden beni duy(m)uyor musunuz? siz de/ çatırtısını an-be-an kırılan naif cidarının kalbimin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Muslim KILIÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |