Herşeye imgelem karar verir. -Pascal |
|
||||||||||
|
Artık bu sondu bitti be kızım Nice satırlar nice defterler doldu taştı Sana yazdığı şiirlerle O da anladı yazacak bişey kalmadı Titredi kalemi Ölümün Şairi'nin Dedimya kalmadı artık yazmak için sebebi Birtek sen vardın onun için ezelden ebedi O seni sevdiği kadar kimseyi sevmedi Seni şiirlere sığdıramadı anlata anlata bitiremedi Ölümün Şairi dün gece ansızın ölüverdi Bunu yalnız melekler bildi Sensizlik onun sonunu getirdi O senin hayalinle yetinemedi Seni adına bir çizik çekip bitiremedi Yapamadı işte adını yazarken eli titredi F harfinden sonrasını getireedi O son nefesinde bile seni istedi ''Ağlamak boşaymış arkamdan ağlama sus'' dedi Bir Nejat kaldı Ölümün Şairin'den Birde çerçevesi kırık bir resim kaldı Seni anlattığı '' Boşluk''adlı şiirinden O artık bir efsane oldu uçtu göğe yerden Her zaman dediği gibi Bir dörtlük kaldı Ölümün Şairin'den Derki o Birgün terkedip gidersen beni Sebebi boş bir neden Kaplar bu aciz vücudumu Ölüm kadar beyaz bir kefen Şair bir nefeste söyledi bana bunları Benim gibi sevme birin i gördün bana olanları Benim gibi seversen düşünmessin geride kalanları Allah büyüktür bağışlar benim gibi kulları Kollarımda geçti şairin son anları Sonunda hayalini yazdı göğe Kalmadı içinde yaşayan bir hücre Niye Ölümün Şairi derlerdi bilirmisin bu garibe Çünkü seni görünceölürdü bin kere Bir koridor idi şairin son durağı Durdu orda ağladı bayağı Biran düşecek gibi oldu tökezledi ayağı Anladı artık kalmadı birşey yapacağı Hiç düşünürmüydü o Son nefesinde senden ayrı kalacağı Onun için Ölümün Şairi demişler boş O sensiz içmeden sarhoş Artık aramızda yok sebebi sen Dünyayı yıkardı bir kere SENİ SEVİYORUM desen Öldürdün onu mutluluktan coş Onun için üzüldüm desende boş Onu anlatmaya kelimeler yetmiyor Sonunda anladım Ölümün Şairi olmak böle bişry oluyor O kapkara gecede bir yıldız gibi doğuyor Dediğim gibi o son nefesinde bile seni soruyor Seni ilk gördüğü koridorda bir mezar duruyor Kırık dökük bir mezar taşı üstünde Ölümün Şairi Mehmed-i Nejat yazıyor...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ölümün şairi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |