..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > ömer yavuzcan




4 Nisan 2008
Aşk İmla ve Yazım Hatasıdır.  
AŞK BİLEREK YAZIM YANLIŞI YAPMAKTIR

ömer yavuzcan


AŞK HER ZAMAN İÇİN BİR ÇAY YAPANA SAHİP OLMAKTIR.


:BDBG:
Aşk bir reflekstir. Rutinin dışında yer bulamayan bulunduğu yerden memnun kalmayanların refleksidir. Anlam bulmada zorlanan bireyin, içine düştüğü boşlukta sağa sola çarpmasıdır aşk.

Aşk bir gereksizliktir. Gerekliliği mantık dahilinde olsaydı, ne incir yaprağı ne de elma anlam kazanırdı.

Aşk bir ezberdir. Bütün hal ve tavırları artık kültürün bir parçası olmuş bir ilişki tarzıdır. Babadan oğla, dosttan dosta, filmlerden izleyiciye, kitaptan okuyucuya geçen gayrı resmi mirastır.. Her aşık kişi aşkı yaşarken beraberinde bir çırak yetiştirir. Ondandır bütün aşklar benzerdir.

Aşk psikolojik bir rahatsızlıktır. Duygu ve duyumların işlevlerini abartmasıdır. Bir rüya yanılmasıdır. Bir yanılmadır. Yanlı bir tercihtir. Yanlış bir doğrudur.

Aşk boşluğa doğru konuşmaktır. Aşk konuşmak gerektikçe susmaktır. Aşk konuşmak ile susmak arasında bir yerde ama yanlış yerde durmaktır.

Aşk bütün duyguları barındırır kendinde. Duyguları en üst seviyeye çıkarıp, orda boğar kendinde..

Başkalarından öğrendiklerimizin dışında bildiklerimizin sırtımıza yükledikleri aşkı oluşturur bizde.. Ola ki başkalarından öğrendiğimiz herhangi bir şeyimiz yoksa aşkı başkaları gibi başkalarınca yaşarız.

İnsan doğarken ağlar. Bunu aşkı kaybetmeye başlamakla açıklasak, yoruma açık bir cümle söylemiş olur muyuz? Gökyüzünden yeryüzüne yağmur gibi düşmemek gibi…

Her sabah günaydın diyorsanız ve günaydın haricinde farklı bir şey söyleme endişesi taşımıyorsanız, aşık değilseniz sorun yok. Yok eğer aşık olduğunuzu sanıyorsanız, aşkınızı tartışmaya ve de aşksal davranışlarınızın nedenlerini araştırma endişesine sahip olun.

Karanlıkta yaşayan bir kadın; aydınlıkta yaşayan kör bir erkektir aşk

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Aşkınıza sağlık..
Gönderen: Gül Çetin / /Türkiye
15 Mayıs 2008
Yoğun bir aşk yaşamadan anlatılmazdı böyle aşk. Karanlıkta yaşayan bir kadın; aydınlıkta yaşayan kör bir erkektir aşk... Güzeldi...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Herkes Bir Şekilde Herkesleşti
Sosyalleşme Sürüleşmedir

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İçimdeki Kedi / Kedideki Sen [Şiir]
Oyunda Tut Beni [Şiir]
Saçlarımdaki Yalnızlığın Nefesi İsadan Önce Gelmeli [Şiir]
Kelimeler [Şiir]
Bir Deli Bir Deneme [Eleştiri]


ömer yavuzcan kimdir?

bir çocuk


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ömer yavuzcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.