..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Gecem Efsun




15 Mayıs 2008
Kanlıca'ya Gel (Me) !  
Şimdilerde ölümler biriktiriyorum, kilidi olmayan defterlerde. Yaralarımı kanatıyorum. Gecenin bileklerini kesiyorum. Denizlerine akıyor oluk oluk...

Gecem Efsun


Ense kökümde mermin. Kasten öldürdün işte! Sebebi asla bulunamayacak kalleşlikle! Ad'ım yıkılıyor, ömrüne!


:AICI:
Bacak aranda çarmıha geriliyorum, Kanlıca veda ederken aşkım(-ız)a...

Deniz gibiydi gözlerin, derin. Dibinde sert taşlar vardı, dokunsam incineceğim. Renksiz bir kalemdim. Sana nasıl vaad edebilirdim renkli düşler? Balon satan çocuklardan, derme çatma gülüşler alıp renk katmıştım laf kalabalıklarıma... Sessizsin derdin ya, sensizliğin dili ne çokmuş, alfabem dillendi hüzn(-ün)e her uzanışımda.

Satır aralarım doldu, ağladı. Kanlıca'nın kıyılarına düştü yalnızlığımın gölgeleri. Kaldıramadım. Azad etmedi beni hayat! Kapısı bakıyor, yüreğimin mezarlığına. Mahkumluğu sende müebbet!

Islıklar eşliğinde şarkı söylerken, yüzüne doğru. Ya detone oldum ya da yarısını unuttum. Yarım kaldı bestesi kendinden hüzünlü aşk şarkım. Ne yana koşsam ardımda bir çığlık, adımlarım mayınlara bastı. Parçalandı.

Şimdilerde ölümler biriktiriyorum, kilidi olmayan defterlerde. Yaralarımı kanatıyorum. Gecenin bileklerini kesiyorum. Denizlerine akıyor oluk oluk... Boğazımda ellerin, tırnakların neşter. Şah damarı kesiyorsun, acıt/ma... Benimle sen de öleceksin biliyorsun değil mi?

Üzerime devriliyorsun, tutunmaya çalıştıkça paslı çivilerin avuçlarıma batıyor. Hangi aşina yüze baksam, çizgilerine takılıp düşüyor çocukluğum. Ahşap evinin sol penceresinden attım sende ki beni! Yuvarlanıyorum. Başımı kaldırıyorum herkes bana bakıyor. Vah sesleri!

-Kadın ölmüş!

Kanlıca ağlıyor ruhuma. Kanlıca ağlıyor gülüşlerime. Yanıldığım yanıma!

Utanıyorum, çırılçıplağım etrafımı saran kalabalığın arasında. Üstümden çıkaralı çok zaman mı oldu acaba seni?

Örtüyor üzerimi, babam gibi sarılıyor bana. Ruhumu kaçırıyor, siyah yüzlü bir adam. Gülümsüyorum yerde yatan kadına... Saçlarını seviyorum... Ne zamandır uyumuyordum. Kirpiklerimi kapatsam, yere düşersin diye... Kapatıyorum düşlerimi sana. Öpüyorum gözlerimden!

Ense kökümde mermin. Kasten öldürdün işte! Sebebi asla bulunamayacak kalleşlikle!

Ad'ım yıkılıyor, ömrüne!

Sonu gelmeyen (ç)ağrıdır bundan sonra duyacağın...

O yüzden bir daha asla Gecem'e gel(me)... Kanlıca'ya gel(me)!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Oyalarım Yaralarımı (Zı)...
Camdan/dı Yüreğimin Ayakkabısı Zaten... Kırıldı (M) !
Sana Sarıl (A) Madım... Beni Sar (A) Madın...
Kırdım Kalemimi... Hadi Götür Kendini Satırlarımdan
Ben Seni Hiç Sev (E) Medim... Sobe...
En Çok Ben/de Unuttuğun Seni Sevdim...
Gecene Kan Bulaşıyor... Sana Ölüyorum...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mızıkçı Kahraman [Şiir]


Gecem Efsun kimdir?

Gece'ye düşen düş. Yalnızlığın sessiz harfleri. Matemin çığlığı. Aşkın anadili.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gecem Efsun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.