..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > ASİL SONER DEMİR




30 Temmuz 2008
Hintli Değil , Hin Oğlu Hin...  
Bu Öyküde Yaşanılanların Tamamı Gerçektir .

ASİL SONER DEMİR


Ünlü bir yoga merkezinden yakın dövüş eğitimi vermem için davet aldım .


:BFBF:
Kaynak atölyesinden çıkan cızırtıdan ayırt edemeyeceğiniz Hindu dilinde şarkılar ...
Her birinin sesi erimiş asit gibi …
Sesin ardından kulaklarda garip bir tını kalıyor .
Ben ‘’ derse gelelim ‘’ diye uyarıyorum bunları .
Ama önce aydınlanma almam gerekiyormuş …
Ortaya birdenbire grizu patlaması gibi gövde gösterisi yaparcasına 150 kg ‘ lık cüssesiyle Hintli bir kadın çıkıyor .
İnsanlara sahanda yumurta gibi bakıyor .
Bize aydınlanma vereceğini söylediği anda yandaki arkadaş bayan olmasına rağmen korkarak 2 adım geriye gidiyor .
Gurklamayla karışık bir sesle , Guru olduğunu söylüyor kadın .
Elindeki mumlarla bizi aydınlatacakmış .
Mumdaysa hikmet bilseydim trafoya yakın bir yerde verirdim dersi .
Ben yan taraftaki kömür karası Somali ‘ li arkadaşın nasıl aydınlanabileceğini düşünürken bunlar erinmeden ve hiç üşenmeden kelle başına 500 dolar istemesin mi ?
'' Ben aydınlama adı altında TETAŞ ' a elektrik faturası mı ödeyeceğim , bu negatif elektriğin faturası olarak bambu dediğimiz hint kamışını , tekrar bu hinlilere geri mi pazarlayacağım ? ''
diye düşünürken '' sıra bana ne zaman bana gelecek ? '' diye beklemeye başladım .

Bir 500 dolar da benden istenmesin mi ?

- Bu benim 1 aylık mutfak masrafım . Sana 500 verirsem ben ne yiyecem .
Hint fakiri diye sizinkilerin neden ortalarda halsiz , çelimsiz bir halde dolaştıkları belli
- Sen var 500 vermek ve sana hediye olarak da bizde sana aydınlanma vermek .
Daha sonra sen de bize ders vermek .
- Dersinizi alacaksınız almasına da benim anlamadığım bir şey var .; ben sana 500 doları vereceğim de sen bana ne verecen ? Bir oda dolusu Hindistan cevizi mi ?
-Sizin mide kadar var ruh da aç olmak . Biz sizin var ruhu doyurmak .
-Sen ruhi disiplinden bahsediyon da beden eğitiminden hiç haberin yok galiba .
Senin vücudundaki yağ ve et oranıyla hem sizin ülkedeki fakirler doyar hem de diğer ülkelerdeki açlar …
-Aydınlanmayla herkes doyacak .
-Ee , ben sana 500 doları verirsem benim dünyam kararır be .
Hem bu aydınlanma ne ? Sabahları ekmeğe sürülüp yenmiyorsa bizde hiç tutmaz , haberin olsun .
-Bizde no katık , var mantık .
-Bu cüsseyle mantı desen anlayacağım da , senin mantıktan bahsetmen zaten büyük mantıksızlık .

Neyse kadın o cüssesine ve çevresinde daha önceden aydınlanmış guruba rağmen beni yiyemeyeceğini anlayınca meseleyi daha fazla uzatmak istemedi sanırım .
Ben de vakit – nakit teorisine uyarak , orayı terk etmek üzereyken ,
odaya sonradan giren garibin teki , kertenkelelerden alınan bir dışkıyı satıp insanların suratına sürmeye çalışıyordu
- Bu nedir ?
-Bu cilde ve içindeki gölge duygulara iyi gelir .
-Kertenkele dışkısı mı ?
-Evet …
-Kelin ilacı olsa alır başına sürer misali kertenkele dışıkısı cilde iyi gelecek olsa , ilk başta kertenkelenin kendisi alır dışkısını, kendi suratına sürer .
-O bu nimetin farkında değil .

-Şimdi sıçtın işte …Ne yani ? O sadece sıçmakla mı görevli ?
Bence o her şeyin farkında …Asıl siz hiç bir şeyin farkında değilsiniz . O suratınıza
sürdüğünüz bok , bok …
Suratı sıcaktan marul yaprağı gibi olmuş garibimin , sende ‘’dışkısı cilde iyi gelir ‘’ diyorsun .
-Hint tasavvufunda kertenkele dışkısı kutsaldır . Lütfen laflarınıza dikkat edin .
-Yahu insanin sizin gibi sürüngenlerden tanrısı olursa , ömrü boyunca sürünmeye de mahkum olur .
Ee Türk tasavvufunda da bir söz vardır .Kılavuzu karga olanın burnu boktan çıkmazmış .
Hadi şimdi gidin de kargaya tapın .
Hiç değilse akıllı hayvandır .

Asil Soner Demir



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Akapuntur Naci
Kabak Tadı Veren Dünya ve Kabak Kafalı Kayınço
Başımızın Eti Hamur Ahmet
Palyaço Mahmut
Sen Benim Kim Olduğumu Biliyor Musun?
Sallandıracaksın Bunlardan Bir İki Tane …
Dünyan I Yaşamak İstiyorsan Dün Ü Bırak .
Patronum ve Tasma Gereken Ensesi
Biyrun Efendim Biyrun

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İmkansıza Prim Yok . [Şiir]
Yazana Yazılmak... [Şiir]
Okul Sonrası Çocuk [Şiir]
Çığlık [Şiir]
Kırık Süt Dişleri [Şiir]
Yazbabamyaz [Eleştiri]


ASİL SONER DEMİR kimdir?

Yaşam hatanesinden en iyi şekilde taburcu olmak üzere akıllı taklidi yapan bir divaneyim .

Etkilendiği Yazarlar:
'' İnsan olandan kolay kolay etkilenmem '' derdim önceden . '' İnsan '' olanı görene dek ... Açıkçası yazmaktan okumaya fırsat bulamıyorum .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ASİL SONER DEMİR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.