Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk |
|
||||||||||
|
gökyüzündeki bulutlara bak sevdiceğim nasıl resmedilmiş yüzümdeki acı bak nasıl da yağmur yüklü gözlerim haykıramadığım isyanın gürültüsünde çığlık çığlığa şimdi çaresizliğim ne olur dayanırsın bir tanem de ne olur güç ver bana ciğerimde kör bir bıçak durmadan bükülüyor büküldükçe kanıyor kanadıkça acıyor ta şuram bak ta şuram aç pencereleri sevdiceğim rüzgar vursun göğsüme zamansız vuran ayrılığın ateşinde cayır cayır yanıyor yüreğim görmüyor musun hadi devir devir deniz gözlerini üzerime devir de öyle git ahh yollar bekleyişlerim seni hep gelişlerine durmuştu ve gözlerim yeşilini vurmuştu adımlayacağın yollara ya şimdi gidiyorsun işte gidiyorsun daha da uzaklara söyle sevdiceğim bu can dayanır mı dayanır mı sensizliğe bırakacağın özlemin ölüm sessizliğine dayanır mı bu can dayanırsın diyeceksin biliyorum acılar da doğar ve ölür ne çok acı gömdük dünlere alışırsın diyeceksin hatta bana mutluluklar dileyeceksin usulca öperek alnımdan ve sen öperken ben kokunu çekeceğim içime en derinlerime ta ciğerlerime ıslanacak gömleğin ürpereceksin belki de zaman denen azgın nehir akıp duruyor işte hiçbir güç bend çekemiyor önüne ve hiçbir güç yetmiyor ayrılığı devirmeye evet sevdiceğim yapacak bir şey yok biliyorum ötelerim ayaz mı ayaz olacak yokluğunun çıplaklığı üşütecek özleminle yanan tenimi ve giyerek üzerime sabır elbisemi vuran her soğuğa rağmen yaşatacağım öldürmeyeceğim bu sevgimi çünkü sevdiceğim ben ben ölümsüz sevdim seni ölümüne değil ölümsüz sevdim seni.. Figen Yarar (Adali)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Figen Yarar , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |