Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür -Atatürk |
|
||||||||||
|
(Öyle ıslak ki yüreğim; ayaza vurdu senli ne varsa. Üşüyor anılar...) baharın veda ettiği bir mayıs ikindisindeyim döllenen tüm çiçeklerin çığlıklarında doğuyor mutluluk kokulu sevgiler ve pencere önü yalnızlığımdan boynu bükük duruşuma rağmen içimdeki çocuk hayranlıkla seyrediyor hiç bitmeyecek sandığı hayatı (çok ağırdı aldığım yenilgiler kim bilir bundandır belki mevsimlere olan suskunluğum...) ah öz sandığım üvey sevdalarda bir bir katledildi düşlerim ve dünler mıhlanmış bir albüm gibi asılı çığlık çığlığa haykırıyor duvarlarda hangine aralasam gözlerimi sert rüzgarların dalgalandırdığı acının tuzudur yakıp kavuran yüreğimi kah meltem gibi ılık nefesi kah ıslığının coşkusunu vursa da başı boş asi rüzgarlar zaman zaman bilirim yüzümdeki yönsüzlüğünü hırçın elleri çarcabuk dağıtır saçlarımı ama unutmam yine de bulutların serseri bir umarsızlıkla çekip gideceğini (Tanrım aklım mı canım mı emanet bedenime yoksa ikiside mi ki ruhum korkudan tirtir titriyor böyle yoksa zamana direnen karartı ben miyim..?) ikindiden geceye vuruyor kanat izlerim bilinmezi arıyor gözlerim ama ihanet etmez bana gölgem hala nefes alıyorsam..bilirim ah işbirlikçi dudaklarımın suskunluğu erketesi olsanız da dilimin özgür bir mezar bulana kadar susmaz sevgiye susayan yüreğim çünkü yeminliyim.. yeminliyim... (Ne zaman vursam sesimi yüzüme aynanın yıpranmış ışıltısında boynu bükük kalıyor sözlerin...) 29/Mayıs/2009 Figen Yarar Açıklama; Anksiyete; canlılarca deneyimlenen kaygı, korku, gerilim, sıkıntı halidir..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Figen Yarar , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |