Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov |
|
||||||||||
|
Yok, olmak istiyorum sadece bir kez sarılıp yok olmak Mahremiyetini kilidi gözlerine bir kez bakıp son bulmak Kaçmak kolay mı gözlerine bakarken arkadaşım demek kolay mı ? Sen gözlerinle delik deşik ederken kalbimi ve ısmarlarken bana en güzel aşk şiirlerini yazma diyenler yazmamak kolay mı yanmamak kolay mı ben sen aşkıyla yanarken o ateş ben pironami o sadece sebebi yakmamak kolay mı? Aşk beyabanın koynundaki bir kuyunu dibinde cinin ikram ettiği bir bardak su çölde bol mu içmeden geçmek kolay mı bak önümde bir çakmak ve Winston light soft sensizliğim tek arkadaşım içmeden ayrılık kolay mı? Bak bir günde geçti sensiz ömrümde küllüğümde yer ciğerlerim de derman kalmadı paketimde son dalda beni sana çağırıyor içmeden kalkmak kolay mı? Dönüyor dünya içtiğim her yudumda dönüyor ışıklar yanımdan geçerken hala seçebiliyorum hayalini peşinden koşmak kolay mı sarhoşken ayıldığım her gün bekledim hayaline de razıydım niye gelmedin vuslatta beklerken yalnız delirmemek kolay mı? Sensiz yaşamak kolay mı? Senli anılar ne kadar az sana dair eşyalar ne kadar az senli geçirebileceğimiz ömür varken sensiz geçirmek kolay mı günleri zaman durmazken katarken herkesi önüne ben hayla seni gördüğüm günde hayatımın miladını unutmak kolay mı sen bırakıp gitsen de beni ret etsen de resmin dururken başucumda kokunu verir iken güller odamda unutmak kolay mı? Hayalini kalbimde taşırken bu kalbime hançeri saplayıp kaçan sen sökmeden unutmak kolay mı?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Uludüz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |