Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
Ayn “Aynasında suretin" Ayna sırrını dökerken Feryat eder suret Gümüş bir çığlık asılı kalır Çerçevesinde zamanın Sorguya dönüşür varlığı Ayna masum Yansıttığı ezberi Kendini arar durur Artık her gördüğü yüzüdür Düştüğü efsun kuyusudur Kimse söylemedi suretsizliğini Bu yüzden hiç bilemedi Göremeyeceğini... Şın "Işığın efsunu" Pusulalar birikir Sisli kuzey yıldızı gecelerinde Acemi bir dönüştür Her köşe zamanı. Sarsak bir çocuk gülümsemesinde Kırılır mevsimler. Kuzey ya da güney Yolunu çizeceksin Parşömen zamanlarından bir atlas Meridyenleri kayıp, Ab-ı güz kuyusu olur. Adanmamışlar pirlerini ararken İnandıklarını bir yana topla. Var ya da yok Kendinde bileceksin Narçıl sabır taneleri dizdirir Işıksız her gece Dokunduğun hayattır artık Her dileğe bir tane Adağım; yazgımın endamı İlk ya da son Bu baharı sen söyleyeceksin Kaf "Kadife yazgılar" Her gidişin bir öyküsü var Yahut kalmanın Biri ceplerine sığdıramadı yüzünü Hiç taşıyamadı Durduğu yerde kalakaldı. Birinin gözleri yüzü kadar Hiç kapatamadı. Birinin ahı kaldı. Öbürü hep kırıldı, Ne yana dönse bin parça Toparlayamadı. Diğeri hiç anlatmadı Döndü kendine sustu. Bir öykü hiç yazılmadı, Başkasına devroldu. Olsa olsa ten hevesi Şimdilerde aşk diyorlar Kuyum; derdine düştüm Yusuf'un Bir gömleği hayat sanıyorlar Kan kuru, rengi paslı Adına beklemek diyorlar. Kaç cebe sığılıyorsa O kadarıyla Toparlanıp gitmeli Ve artık biliyorum, Ben bahar olmadan Değişmez bu yazgı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Başak İşur, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |