Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon |
|
||||||||||
|
Bu sen değilsin, hayattan kopmuş ve sürüklenmişsin kıyısı belli olmayan bir denize diyor bana gözlerim.. Bu ben miyim? Yoksa başka birimi yönlendiriyor beni … Kelimeler oyun oynuyor benimle ya da ruhum mu bana yabacılaştı artık… Gerçeklerin süzgecinden geçen seyler neden aklımla bütünleşmiyor… Yabancı geliyor bana her şey… siz kimsiniz ? Sesleri duyuyor musunuz? Neden ama ordalar işte… Beni çağırıyorlar ölümün kıyısına.. Hadi beraber yüzelim bu kıyıda… neden gelmiyorsunuz ? Burası çok güzel... Benim dünyam bura. İsin içindeki sessizlik… ormandaki çöldeyim ben… Balıklar çok güzel uçuyorlar… Şu ceylana bak aslanı almış nasıl da kemiriyor… Burası benim dünyam… Zıtlıklar dünyası.. Dünyada olan herseyin zıttı var… Burada herkes mutlu neden gelmiyorsun sende ? Fotoğraf albümüne baktm biraz önce. Çocukluğum... Elimden kayıp giden çocukluğum. Geçmişten en çok istediğim şey, bana çocukluğumu geri versin ... Salıncakta sallanıyım, kaydıraktan kayıyım ya da elimde pamuk şeker olsun. Şimdi bunları yapamıyorum. Geçenlerde pamuk şeker aldım herkes bana baktı, dalga geçtiler çocuk dediler. Ama ben büyümeyi hiç istemedim ki zorla neden bana bu kadar yükleniyorsun? Tamam sen haklı olabilrisin ama ya benim isteklerim ve düşüncelerim. Her şeyi kendi açından yorumlamaktan vazgeç bu dünyada ben yasıyorum sen benım sadece ruhumsun... Öbür dünyaya aitsin sen, ben ise bu dünyaya aitim.. Şimdi defolup gider misin? Neden gitmiyorsun beni bu dünyamdan almayamı geldin? Hayır ben seninle gelmeyi istemiyorum.. Benim dünyam çok güzel ... Acı, kin, nefret, kıskançlık yok… En önemlisi de burada kimse kimseye verdiği zarardan dolayı küsmüyor. Ama senin beni götüreceğin yerde insanlar hep ağlıyorlar, mutsuzlar, bebekler de onlarda ağlıyor hep.. Ben gülen bebek severim, bebeklere gülmek yakışıyor.. O yüzden gelmiyorum hem senin dünyadaki yerde birçok kişi benimle konuşmuyor… Davranışlarımı kontrol altına almadığım için birçok kişinin kalbini kırmışım, öyle diyorlar. O yüzden ben gelmiyorum …!!!!!!!!!!!! Şimdi ben biraz ağaçtan süt topluyacağım gene gel tamam mı? Aslında burada canım sıkılıyor biliyor musun? Kimse yok.. Tüm sevdiklerim diğer tarafta.. Ama olsun onları kaybettim kaç kere özür diledim kimse benimle tekrar eskisi gibi olmayı istemedi… Onlar kaybeder ben burada mutluyum… Kendimi kaybetsem bile …
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © hülya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |