Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Kaybolmuş silüetlerin çıkmazında, /Yine aynı kent, Hatırlanması yol biriktiren düşte, /Pastırma yaz'ı, Yağmursu destan klişeleri, /Hangi kitap kelimesiz, Savaki eski bir kent pasaklısı, Tırnak kemiren cüceler, Yazmış tarihini rakamsız, En uzak yalnızlıktır, en yakın bilinen, Tanımasan alışamazsın, /Kaldı ki aşk yüreksizdir, Dudakları renksiz, /Bozuk üzümden şarap kesiği, Ağzı bozuk divan delisi, /Umudun celladı dokunaksız, Güneş çarpan yüzünde kımıltısız, Küheylan gülüşmesi, /Radikal tavrından düzensiz, Sabahın ilk motor sesinde, /Kıyıya vuran dalga boyu, Denizden gelen iyot kokusu, /Belki diyeceğim, Gelgeç sevdaların iç kanaması, /Bilmediğinden değil, Bildirilmediğinden günün anlamsızlığı, Uluorta dikilen ağaçların, Yol boyunca tek işe yaradığı, /Küfründen çıplak, Dibinde çolak yalnızlık, /Kör uykulardan, Yoz güvercinlerin akasyalara ağladığı mekan, Aramak sana mı düştü, /Yazmayan kalemin ucundaki, Dinmeyen yüreğin sancısı, /Değil aşktan yana, Her bakıştan acı duyanların kalabalığı bu, Çevre hesabındaki bakışlar, Acı kabuk bağlamaz, /Aslanım Savaki, Bozma ağzını, Her kafiyeden yarım kalan, /Budanmamış asma dalı, Her sevdaya yetmedi bu yaz, /Çürümüşüz çoktan, Gecesinde omuz omuza yitik, /Haritanın bir ucu yanık, Palas pandıras çocukluk terapileri, /Geriye dönmekse, Altın çağında paradoksun, /Kent yükümüzü kaldırmaz, Biz ölmüşüz Savaki, /Aşktan kuduran sendin, Ben başımın çaresinde, /Boyut meselesi, Gel kapatalım gözlerimizin kepengini, /Geceden, /Gündüz gibi, Kimse anlamaz, Bize artık şiir yazılmaz....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |