Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland |
|
||||||||||
|
Paslı kolundan, Hayat bulaşır temiz avuçlarına, Anlatır yağmur'a durup, Dinlerim, Henüz bilmiyorum nerdeyim, Uyku tutmayan geceleri, Kendimi bekleyenim, Varsa aklım, Tahta bir yatakla, Bir de, Kaşındıran battaniyeler, Ve şiirlerim, Babam tutuyor ellerimden, Çatlak sesiyle, Düşleyebildiğin yerde kal, Kırmızı gül, Ne güzel yakışıyor sana Hamşin, Yaşamak, Dedikleri şu ölümden, Bıçak izi dedikleri, Gece vardı Ayışığı vuran yatakta, Kandırıyordu beni yıldızlar, Gölgemi düşüren duvarda, Uyumuş mu herkes, Bakamadım işte Hamşin, Bakamadım başımı kaldırıp ta, Hem, Kim uyurdu ki bu soğukta, O gece, Rüyamda, Çivilediler beni yattığım yatağa, Ellerime bulaşan pas gibi, Paslandı yüreğim, İlk kez ağladım Hamşin, İlk kez, Uyandırmadı beni sabahlar, Deli gibi beklediğim, Hiç olmazsa seni bilirim, Hani ellerin titrerdi gülerken, Merhaba, Böyle başlardı seslenişin, Gözlerin Kızıldeniz, Gözlerime kenetlenişin, Saldı ruhtan dizginsiz haykırışı, Sabah geldi, Sabahın beşinde, Koğuş kalk, Daha hızlı olun, Daha hızlı ölün beklentisinde, Yaşamadıysan zordur Hamşin, Yazması kadar, Cam kırıklarına batar yürekler, Mosmor kesilir, Bizde incecik bilekler, Görünmez bilirim, Görünmez değil mi Hamşin ? Karanlıkta açar, İçimizdeki bütün çiçekler, Babamdan önce, Bıraktığım gülüşler kaldı sana, Bir de Ayışığı, Tahta bir yatak, Kaşındıran battaniyeler, Ve şiirlerim, Sende kalsın, Biriken özlemlerim, Yıldızlar yalanından, Duvarlara kazınmış yalnızlığım, Sonrasızlığım, Elveda Hamşin, Ben öldüm, Bitti yazarlığım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |