Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
ve gidemiyorum hiç bir kimseden, var olan yüreğimden tüm durak ve terminalleri yok edip içimde bir yerde biletsiz durmak istiyorum öylece yalın ayak ve süslü kelimelerden uzak kimseyi yalamasın, kimse üzerine alınmasın senli, benli, onlu ya da şeyli cümlelerden pay çıkartmasın kimse ben dahi oradaki haliyle "ben" değilken siz kimsiniz ki! *** bir tuhaf yer. bu kadın beni bir tuhaf yere çekiyor kızın babasına, babasının içine. ağlıyor sanki ve istiyor, "özlediğini" defalarca başımı duvarına çarpar gibi yaslıyorum zihnimin omuzlarına. her yer katilin parmak izi koparttığın yerlerimi avuçluyorum, kırmızıyım akan kanlarım dışardan görünmüyor akmadığını düşünüyorsan içime bakabilme cesaretini göstermelisin... bir huzursuzluk halindeyim tekrar ne gelebilirim, ne de gidecek bir yerim var dedim ya!!! ayak üzeri duracağım yaşama en olursuz yerinden parmak uçlarımda yükselip alçalıp, bağlanacağım hayata ayak üzeri olacak selamlarım ayak üzeri olacak en içten sevişmelerim dudaklarım olmayacak mesela, artık kimselere sebepli sebepsiz büktüğüm, şarkılar mırıldandığım, yanağına dokunduğum. içten öptüğüm adamlar, mişli geçmiş zamanlarda rivayetini aramadalar şimdilerd. ben -e cek -a cak eklerini kullanmadan bir şurup içtim dün gece. iştah açıcı. canım ağrıdı, ellerim buruldu, çamaşır ipine aşklarımı astım, mandalı yere düştü en sevdiğim şeyi sokağa attım, kediler bayram etti. siyahın üzerine beyaz giydim, karanlıkta üşüdüm çıplak bir yerde postalla geziyorum, ayağıma çelme takıldı, yere düşürüldü gölgem, çılgın gibi ağladım. oysa o kadar canı yanmamalıydı dedim aklını bana mı çarptırmışıtın? anlayamadım!... bir kadın söylüyor bir kadın içindeki bir şeye ağlıyor bir kadın... yalın ayak artık... gelecekle ilgili tek bir harf etmeden tüketiyor soluğu bir diğerinden vazgeçerek elindekilere 'tercih' diyerek yaşamaya devam ediyor... kadının aklı artık bağlı elleri yok! on!suz luğu gibi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Genuflect, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |