Seviyorum, öyleyse varım. -Unamuno |
|
||||||||||
|
bir yarım elma buldum kül içinde senden ısırıklı dediğinden. sadece bir ısırık evvel olanları unut sonrası bela-i berzah yanıvermiş ısıranlar ve külü buluta yükleyip kendi islerinde, kaybolmaya çalışmışlar seviştiklerine bir ısırık bahane oldu diye, dünya denen bir soğumacıklı kabuk yaratılmış. sesler ve renklere elbiseler giydirilmiş etten, kemikte.jiletsiz dişler etleri bilemiş ve kendi tenlerine yapılmış bu düşünce denen eziyet. bir beceri sanılmış düşünme, sorgulama yeteneği. kafalarına sürülen boklar düşünceden saça dönüşmüş dişil düşünmüş ve eli başında sürdükçe saçlar birikmiş hemde yoğun erkil olan o zamanlar duygusalmış eli kalbilde gezmiş canı yandıkca kollarına bacaklarına sürtünmüş... bir ruh türemiş ve ateşin bulunmasından önce kadın cilveleşmeyi öğrenmiş havva-adem masum abi! sonradan kaltaklık öğrenilmiş ruhları fahişeleşmemiş iki kişiye bu kadar yüklenmemek lazım değil mi? biri çıkmış asmış kelimeleri ve demiş bunlar kural saklanın aq çıkanı yakarım ebabiller gelmiş ve içlerinde sakladıkları yüzlerini gösterenleri, içlerinde sakladıkları sevişmişliklerini sergileyenleri, içlerinde sakladıkları ulu orta cinsel tercihsizliği gösterenleri yakmış taşlamakmış amaç ama kim akıl ettyse ebabillerin ayaklarındaki taşları yakmayı kulşarda desen kalmış pekde hoşlar aslında ibretten çıkarılabilecek en güzel sonuç bu olsa gerek... sevişmek istiyorum şimdi benide yakın hadi! bir kaç kuş, biraz odun seviyorum onu içimi dışıma döküyorum hadi vurun hadi bağlayın benim de kolalrımı ve saçlarım bitlenene kadar suya hasret susatın... öldürün yiyorsa beni... tüberkiloz aids kuduz taşıyıcıda değilim bizzat delinin kendisiyim.. cesareti olan!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Genuflect, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |