..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Nezihe ALTUĞ




9 Ocak 2010
Saklambaç  
Üşüdüm adlı öykünün devamıdır. Bayan A anlatmaya devam ediyor.

Nezihe ALTUĞ


Kadınların üzerindeyken çıkardıkları sesleri banyo yaparken de, suları etrafa sıçratırken de yaparlardı. Bu kadar yıkanmalarına rağmen hiçbir suyun bunları arındırmayacağını ta o zamanlardan bilirdim. Şimdi önümdeki dosyalarda kadınlara ve kızlara yaptıklarını anlatsam da bir görseniz! Hayatlarında en çok memnun oldukları zaman soyunuk oldukları, çırılçıplak oldukları zamanlardır.


:BAFF:
Üşüdüm adlı öykünün devamıdır. Bayan A anlatmaya devam ediyor.
Canım sıkılıyor anneciğim deyince annem çocukları bahçeye toplamak için ‘Saklambaç oynayan kaleye mum diksin der ve benim için ağaca elini koyar benim aşağı inmemi bekler gibi yapardı ama hiç beklemezdi. Başka çocuklar oynamaya başlarlardı oyunu. Bense dolaptaki cağın içinde beni bulmalarını beklerdim. Sonra uyuya kalırdım bazen yemekler bile yenmiş olurdu. Varlığım ve yokluğum hiç fark edilmezdi. Böylesine büyük ahşap evlerde her birimiz kaybolurduk. Artık büyüdüm. Canım sıkılıyor diyemiyorum. Ama daha büyük bir laf edip şöyle diyorum. Biz kadınlar erkeklerin can sıkıntısı için yaratılmışız! Biz yaratılınca da can sıkıntısının sonu gelmiştir. Tanrı bizi yaratınca da en büyük hatasının biz olduğunu anlamıştır. Şeytana rakip yaratmıştır bizi. Bizden sonra cehennem korkusu sarar artık insanlığı. Tüm iç çekmelerim, ürpermelerim bundandır. Artık iç çekmelerimi bastırmayacağım! Öyle günler vardır ki en kara sevdadan daha kara bir duygu gelir başıma dikilir, hor görüldüğümü anlarım. Hor görürüm artık bende! İnsan hor görüsüdür bu! Neyi hor gördüğüm kimi hor gördüğüm konusunda hiçbir kuşkuya yer bırakmamak için bu günün hangi insanıdır bu diye araştırırım. Benim yazgım sonucu zaman dışı olmak zorunda kaldığım insanlardan bu günün erkek insanının beni boğduğunu hisseder onların pis kokan kokularını alırım. Kızmayın! Geçmiş karşısında da bütün bilge adamlar gibi büyük bir hoşgörü taşırım. Binlerce yılın tımarhane dünyalarına girerimde hüzünlü bir dikkatle dinleyen bir erkek insana rastlamam! İnsanlığı bunların ruh hastalıklarından dolayı sorumlu tutuyorum. Ruh hastası olanlar asıl hasta değilim! Ahlaklıyım diyenlerdir. Rastlantının suçsuzluğunun katledilmesi, mutsuzluğun ‘günah’ kavramıyla kirletilmesi, kendini iyi hissetmenin tehlike, kendini fizyolojik olarak kötü hissetmenin de vicdan kurdunca zehirlenmesidir onlar için. Çocukluğumdan beri peşimi bırakmamıştır onların yaptıkları. Üşüdüğüm için kendimi kapadığım o cağlı dolaplardaki odalarda biz kadınlara yaptıkları hala gözlerimin önündedir. Çocuk gibidir onlar! Nasıl ki çocuğun arzusu annesi ile bütünleşmek, onda eksik olan şeyin yerini almak onun arzusunun nesnesi olmak ve böylelikle de dolayımsız tatmin durumuna erişirmektir ya! Çünkü çocuk kendisinde cinsel arzular uyaran ebeveyne yaklaşır. Anneleri hiç büyütemez onları! Kürek kemiklerinin arasından büklüm, büklüm adaleler fışkıran koca sırtları öylesine geniştir ki, üzerine kapandıkları kadınlara ne yaptıklarını göremezsiniz? Belleri oldukça güçlü görünmelerine rağmen, kıllı kalçalarının ve kuyruk sokumu gamzesinin üzerinde huni gibi daralır. Kadınların üzerindeyken çıkardıkları sesleri banyo yaparken de, suları etrafa sıçratırken de yaparlardı. Bu kadar yıkanmalarına rağmen hiçbir suyun bunları arındırmayacağını ta o zamanlardan bilirdim. Şimdi önümdeki dosyalarda kadınlara ve kızlara yaptıklarını anlatsam da bir görseniz! Hayatlarında en çok memnun oldukları zaman soyunuk oldukları, çırılçıplak oldukları zamanlardır. Kadınların onları bu haliyle seyretmelerinden de çok haz alırlar. Erkekliklerinin hissedilmesi için en masum olan kadınlara bile fahişeler gibi davranmasını, pantolonlarının önünün edepsizce ovalanmasını isterler. Karşılarında yaptıklarını yüzüne vuracak, yaptırdıkları karşısında dehşete düşecek hiç kimse olsun istemezlerdi. Sadece derin bir iç çekişle kasılıp kalırlardı. Ses çıkarmamaları için kadınların dişlerinin arasına sıkıştırdıkları çarşafların ısırılışından bile haz alarak, kadınların onları içlerine alması içinde etlerini aralayarak içlerinde dalgalanan sertliklerinden arzu ve mutluluk duymalarını, ‘siz zaten bunun için doğdunuz ‘ diyerek inlerler, hareketlerini daha da serleştirerek, kısa süren bir gidip gelmenin sonunda rahatlarlardı. Arkasından da ‘banyomu hazırla’ komutu ile giyinmeden odanın içinde dolaşır, cağın içine girince de hiç hareket etmeden çocuk gibi kollarını uzatır, kadınların onları yıkama hareketleriyle de mest olurlar, temizlenirlerdi. Saklambaç oynadığım bu yerde erkeklerden kendimi saklamaya yemin etmiştim. Korkuyordum! Öyle bir meslek seçmeliydim ki hem kadınları korumalı hem de erkelerin yaptıkları karşısında kendilerini nasıl savunacaklarını görmeliydim! Avukatlığı bunun için seçtim. Piskanalizle düzeltilemeyen evliliklerde kadınların yanında yer alacak onların boşanma davalarını ücretsiz yapacaktım! Nazın hikayesi bunlara en iyi örnekti. Kızı savunmasına şöyle bir şiirle başlamıştı. Annesine yazmıştı bu şiiri.’ Olamam sevgili kızın. Bana deme bebeğim. Ben artık senin kuman. Babamın metresiyim! Onun öyküsünde buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle
Nezihe ALTUĞ 07.01.2010

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Teşekkürler
Gönderen: Çilsem Su / , Türkiye
9 Ocak 2010
Yazınızı çok çok beğendim, emeğinize sağlık. Gözlerim satırlarınız arasında nefesimi tutmuşçasına hızlıca akıp gitti. O kadar gerçekçi, o kadar yalın ve acı ki...Teşekkürler




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bu Ben Miyim!
Motifler
Ben Güzel Miyim?
Rehgüzar
Üşüdüm
Acı...
Kül Kaldı
İşte Bu!
Amazon
Haykırış!..

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Kimim Ki!
Ben İstanbul"luyum!
Hiçin Kısır Çölündeki Savaş
Adamın Adası
İstanbul'a Çağrı!
İstanbul (Olmak Şehrinde Şey Olmak)
Sihirli Kutular, Sihirli Değnekler
Kaybedenler
Şimdiki Zamanda Çok Özel
Dirim Damla


Nezihe ALTUĞ kimdir?

Yıllarca okumayı kendimi hobi, hatta dost edindim. Artık bu dosta bir dost daha katmak istiyorum ve kendi öykülerimi yazıyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Orhan Pamuk, Oğuz Atay, Dante, Ahmet Hamdi Tanpınar, Alev Alatlı, Milan Kundera, Kafka, Dostoyevski, Nazım Hikmet, Akşit Göktürk, Mevlana, Çehov, Halid Ziya Uşaklıgül, Yaşar Kemal, Bertol Brecht, Shakespeare, Kemal Tahir, Orhan Kemal, Turgenyev, Gorki, Ba


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Nezihe ALTUĞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.