Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe |
|
||||||||||
|
Olmayan anlarda olanı yaşayamamak gibi Karamsar bir perdenin ardından farklı anlaşılmaktır Ama anlaşılanı anlatmamaktır Adeta bir otizmdir şiir İçine kapanık,yalnız bir o kadar kalabalık yaşamaktır Fakatları,biçareleri hem güzel gibi anlatıp Bunlara alıştığını iddia etmektir Bir nevi avutmaktır kendini Sergilemektir gözün nehrini Müzik dinlerken bir grubun şarkısından esinlenerek karalamaktır şiir Özenmekten,imrenmeye oradan özgünleşmeye çıkmaktır Yalnız başına öğrenmek gibi Büyümektir şiir Birileri küçük kalmanı isteyecektir tabi Onlara cevap vermektir Kimi zaman büyüyebildim demektir şiir Sanat arkasına gizlenmiş anlam ve ya kargaşa bütünüdür Kalabalık içerisinde kaybolmuş bir obsesif gibi Her şeye dokunarak ilerlemektir Ya da Kaçmaya çalışırken daha derine girmek... Şiir vazifeni yerine getiremediğinde oynadığın kelime oyunlarıdır Ürettiğin bahanelerin tümüdür En kısa yoldan bütün yalanlar ve virajlardır Sadece Hüsn-ü Tahlildir aslında Tokadı tecrübe Ayrılığı kavuşmanın koşulu görmektir İki olumsuzdan bir olumlu yaratmaktır Tamlamalarda hep tamlayanı tamlanandan sonra yazmaktır Çok güzel işler yapsan da uymamaktan yargılanmak,kaybolmaktır Bazen kötü çabalarla zirvede taht satın almaktır Özdemir Asaf’la aşık olmaktır Nefi ile laf sokmaktır Nazım'la baş kaldırmaktır Akif’le tapmaktır ŞİİR Andre ile ihtilal yapıp ölmektir Fransada Namık kemal'le geçmişe bağlanıp yeni demektir Tevfik'le sanat için kaygılanmaktır ŞİİR Yalnız kalıp okuduğunda DOST,YAR ARAMAMAKTIR Hakiki dostu ruh ve vücut görmektir... EAB(Alef)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Edip Ayhan Balkaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |