"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Önce dinle şikayetimi … Son sözleri ve derdi hiç bitmedi Birinin tasası diğerinin nazı Şu ömrüm hep ona buna üzülerek geçti Sırtımda taşıdım M.Akif’in küfesini İstanbul’un Sis’i bir banaydı sanki Karlı derken güneşli yollar çıktı önüme Hendekler bir deve boyu bir karış bacakla geç denildi Atlayabildiğimi geçtim ama Birileri itince,müstakbeldir ölüm Tanışmaktan kaçamadım Karasızdım her gece uyumaya Korkusu sarardı zihnimi Kahvaltıda rafadan yumurtamı tadamamanın *** Bir sabah daha farklı uyandım güne Çıplaktı tüm bedenim Arınmış aşktan ve kederden Yeni bir kader yazmış bana O. Sadece beni düşünmüş. Beklediğim el gibi sırtlamış en derinden Bir çöl esintisinde vurmuş beni başka bir uca Bırakıp gitme çöl rüzgarı Elinde büyüdüm ben Sahi çok sevdim ya ben seni Aşkı şiirlere sığdıramayacak kadar çok Kaybolmuşum çöl rüzgarı Bu sıcakta tenimde esintine ihtiyacım var. Sulak yerlere koyma beni asla Anlamam o zaman kadrini kıymetini Arada bir hurma ağacı altına serpiştir ruhumu Ama sen hep es çöl rüzgarı Çöl rüzgarı vur beni bir daha Marmara’ya Ne sis kalsın ne de tekmelenecek bir küfe Ardıma bakmama izin verme Ne var ne yok sen yık çöl rüzgarı Alıştım sana ve desteğine Ensemde olsun tenin Özlemeyeyim seni Özletme kendini… EAB(Alef)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Edip Ayhan Balkaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |