"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal |
|
||||||||||
|
Sensizliğin bende bu denli farkedileceğini hiç düşünmemiştim. Sen yokken ben vardım, gittin yine var olacağım sanıyordum. Evet varım bunu inkar edemem fakat var olmak için varım.. Varlığım sennle birlikte terk etti beni. Hiç beklemiyordum bu denli yalnız kalmayı. Haketmediğimi söyleyip isyan ediyordum. Hep ağlıyordum sensiz geçen her gün.. Artık neyi farkettim biliyor musun? Ağlamıyorum.. Neden mi? Çünkü senin gidişin en büyük acydı benim için ve ben bu acıyı çektim. Sanırım artık eskisi gibi acı çekmiyorum. Sensizliğe de alıştım, böyle de mutlu olmayı yarım yamalak da olsa başardım. Artık gülebiliyorum.. Artık her acıya dayanabiliyorum; lakin hala seni içimden atabilmiş değilim. Halen seninle yaşıyorum. Tekrar senin olabilmek için can atıyorum ama.. Sana biraz senden bahsetmemi ister misin? Sen benim ilk kalp sancımsın. Hiç yanmamıştı yüreğim böylesine.. Öylesine değil ölesiye sevmiştim seni. Herkesten farklıydın benim için. Neleri feda etmedim ki senin için.. Kişiden vazgeçemedim fakat kişiliğimden çok ödün verdim. Benliğimi kaybettim senin yüzünden.. Asla dediğim şeyleri yaparken buldu kendimi.. Neydi kendimi bu kadar kaptırmama sebep? Herkese göre normal bir insandın; fakat benim için dünyanın merkeziydin adeta. Kendimi senle bütünleştirmiştim, bir bütün oluşturmadığımızı bildiğim halde.. Nedendi bu çaba, niye benim olman için bu kadar uğraştım? Aşk buydu sanırsam.. Birine delilercesine aşık olmak, kendini ona göre ayarlamak.. Peki ya sen gittikten sonrası ..? Giderken hiç bıraktıklarını düşünmedin mi? Seni bu kadar seven birini hiç düşünmeden hiç arkana bakmadan bırakıp gitmek nasıl bir duygu çok merak ediyorum doğrusu. Sen gittin başladım "keşke" demeye. Sen varken umursamadığım herkes gelip yüzüme vurdu gidişini, yaptığım hataları. Senleyken senin tekrar gideceğini bildiğim halde hiç bırakmıcaksın gibi davranışlarımdı keşkelerim.. O kadar "keşke"nin içinde "iyi ki" lerimde vardı elbette. Senle geçirdiğim hiç bir an için pişmanlık duymuyorum. Çünkü senleyken dünyanın en mutlu insanı bendim. Senleyken akrep ve yelkovan kovalıyordu birbirlerini hiç durmadan , ya sensizken mıhlanıp kalıyordu adeta. Çok hızlı yaşadım hayatımı daha 16 yaşıma basmış olmama rağmen ne gözyaşları akıttım, ne acılar çektim. Pesimistliği yaşayıp optimistliği yaşamak isteyen karamsar bir insan olmuştum ben. İtiyordum etrafımdaki herkesi. İstemiyordum kimseleri, benim istediğim sendin.. Her duyguyu tattım seninle ve gidişinle. Mutluluklarım da oldu üzüntülerimde, korkularım da.. Şimdi tekrar söylüyorum herşeye rağmen iyi ki tanıdım seni.. Herşey için teşekkürler.. Gidişin için de.. Çünkü gidişin de çok şey öğretti bana. Şimdi zaman sensizliğin ertesi..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © nur şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |