İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron |
|
||||||||||
|
Bu aşk yoruyor beni bazen. Tıkanıyorum, "bitti" diyorum kendimce; ama bunu sana demeye cesaret edemiyorum. "Tamam bitti!" demenden korkuyorum. Her sabah uyandığımda şükrediyorum seninle birgün daha geçirdiğim için ama kaybetme korkusu da yakıyor bir yandan. Her günüm bu korkuyla geçiyor. Önceleri hep düşünürdüm "Acaba beni seviyor mu?" diye.. Artık hiç düşünmüyorum.. Neden mi? Çünkü sana öylesine bağlanmışım ki sevip sevmemen umrumda değil. Ama sevdiğini biliyorum. Benimle olduğun için çok mutluyum. Sahil manzarası güzeldir bilirsin. Ama orası bile sen varken anlamlıymış. Sen yanımdayken sanki deniz bizi bekliyormuşcasına selamlıyor.. Olduğunca güzelliğini sunuyor bize.. Ya sen yokken..? Hiç tanımıyor bile beni kendi havasına göre takılıyor. Hayatımda öyle, sen varken anlam kazanıyor.. Şimdi sana iki kelime söyleyeceğim. Ama o kadar klişeleşti ki kullanmak istemiyorum. Mahvetiler o iki kelimeyi.. Seven sevmeyen herkes kullandı. Oysa o iki kelime o kadar anlam yüklüdür ki anlayana.. Neler anlatır sevgiliye.. Söylerken ruhuna işler resmen.. Ben herkesten farklı olarak gerçekten içimden geldiği için sana söylemek istiyorum.. SENİ SEVİYORUM.. Öyle sıradan iki kelme olarak düşünme, beni anlatıyor sana.. Hep benimle kal SEVDİĞİM..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © nur şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |