..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > nur şahin




23 Mayıs 2010
Gitme...  
nur şahin
Hayatıma anlam kazandıran sevdiğim bırak anlam kazansın hayatım.. Anlamsızlaştırma..!


:AFGF:
Gitme.. Kal benimle. Sonsuzluğa gidelim birlikte.. Bize de bu aşka da yazık etme. Herşeyin yoluna girmesi elimizde! Gidip harap etme beni.. Sevmek ve sevilmek.. Bu duyguları bir arada bulmuşken kaybetmeyelim. Aşk için bizim için savaşalım. Yapabiliriz inan bana.. Pes etmek bize yakışmaz.. Benimsin, hep benim ol, benim kal lütfen.. Seni bulmuşken kaybetmek istemiyorum.. Seninle olabilmem için bana izin ver..! Bırak sevdiğin, sevgilin olarak kalayım. Beni bensiz bırakma.. Bensiz bir ben sensizliği yaşamak istemiyorum.. Hayatımı seninle paylaşmak istiyorum.. Sensiz ve çaresiz bırakma beni.. Senle olmak varken sensizliği tattırma bana.. Yakma canımı.. Mutlu olabiliriz. Biz biriz.. Biz ayrılamayız, yapamayız tek başımıza.. Hayatıma anlam kazandıran sevdiğim bırak anlam kazansın hayatım.. Anlamsızlaştırma..! Uçurumun kenarındayım farzet tut beni çek kendine.. Bırakma, ölüme terketme beni..

.Eleştiriler & Yorumlar

:: teşekkürler
Gönderen: nur şahin / , Türkiye
31 Mayıs 2010
Nietszche'nin o yazısı benim çok hoşuma gidiyor. O zamanlar çaresizlikten kal demiştim şimdi ise asillik yapıp git diyorum; onu da ekleyeceğim inşallah.. Çok teşekkür ederim sizlere bir tad sunabildiysem ne mutlu bana.. Saygılarımla..

:: Gidene kal deme...
Gönderen: Müşerref ÖZDAŞ / , Türkiye
31 Mayıs 2010
Yazınızı okuyunca NIETSZCHE'nin Hayat adlı bir yazısı geldi aklıma: HAYAT Gidene kal demeyeceksin. Gidene kal demek zavallılara, Kalana git demek terbiyesizlere, Dönmeyene dön demek acizlere, Hak edene git demek asillere yakışır. Kimseye hak etmediğinden fazla değer verme, yoksa değersiz olan hep sen olursun... Düşün... Kim üzebilir seni senden başka? Kim doldurabilir içindeki boşluğu sen istemezsen? Kim mutlu edebilir seni, sen hazır değilsen? Kim yıkar, yıpratır sen izin vermezsen? Kim sever seni, sen kendini sevmezsen? Her şey sende başlar, sende biter... Yeter ki yürekli ol, tükenme, tüketme, tükettirme içindeki yaşama sevgisini... Hayat sana ekşi limonlar sunarsa, sen de tekila ve tuz iste... Yazılarınızı tad alarak okumaktayım, başarılar dilerim.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Seviyorum...
Şimdi Zaman Sensizliğin Ertesi
Bir Ben Daha Gitti Benden...
Sensizliğin Olmayan Tanımı...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevmek Yok Etmektir [Şiir]
Ayrılık... [Şiir]


nur şahin kimdir?

daha taze, sadece içinden gelenleri yazan biriyim :)

Etkilendiği Yazarlar:
Canan Tan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © nur şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.