..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Ender Tören




3 Haziran 2010
Bir Merhaba de Bana  
Ender Tören
Avucunda sakladığın düşlerinle, yitirilmiş duygularınla sadece merhaba de.


:AICI:
Avucunda sakladığın düşlerinle, yitirilmiş duygularınla sadece merhaba de. Atabildiğin duyguları anlat bana. Geçirdiğin günlerden bir mektup yaz. Uzaklaştıkça özlüyorum seni. Burada öyle yalnızım ki ancak yalnızlığı anlayan ve cefasını çeken bilir. Sana anlattıkça duygularımı bir hoş oluyor yüreğim. Seninle geçirdiğim günler geliyor. Onları hatırladıkça gülerek geçiyorum. Bugünler de özlem duyduğum için çok anımsıyorum seni. Bekleyişlerim ve arzularım yitip gidiyor. Sensizlik bile bana sen de ki bensizliği öğretmiş gibi. Zaman geçtikçe koyu hayallerim bile eskimeye başladı. Sen hiç özledin mi beni? Geçirdiğimiz günlerin hatırı ne kadar yücedir bilinmez. Gece o kadar karanlık ve bulutların ardında saklanan yıldıza baktığımda titreyen bir yürek beliriveriyor. Penceremin pervazı da iyice eskimiş, yaslandığımda gıcırtısı yüreğimi bir hoş ediyor. Yıldızların bu kadar parlak ve alıcı olduğunu görmemiştim. Onlara baktıkça seni daha iyi anlıyor ve sanki bana mutlu bir eda ile bakıyormuşsun gibi hissediyorum. Gece o kadar güzel ki hiç bu kadar yüreğim huzur bulmamıştı. Sessizlik iyice devam ediyordu. Yüreğim kâh gülüyor kâh acıyor. Nasıl bir duygu yaşadığımı ben de bilmiyorum. Ama anlıyorum ki yüreğimde açılan bu kapılar ve sana bir dakika bile hayır diyemeyecek kadar koşmak ve hayatımın geri kalanını kabul etmeni isterdim. Sitemkâr sözlerimi ne kadar savursam da yüreğimde dolaşan o masum tebessümün ve bana mutlu bir eda ile bakışın her şeyden çok beni teselli ediyor. Nerede olduğunun bir önemi yok. Şimdi, sen bir sabahın ardında gizlenen duygularınla bana bir merhaba de.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaşamımızın An'ı 'Özlem'

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayatınızı Ertelemeyin
Sevgilim
Düşlerim Gözyaşlarımla Kaybolup Gidiyor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gelmeyen Sevgiliye Son Sözler [Şiir]
Aldatma [Şiir]
Saklı Olan Sevgi [Şiir]
Zaman [Şiir]
Gönül Çeleni [Şiir]
Kadınım [Şiir]
Her Şeyi Yazabilirim Bir Beyaz Kâğıda [Şiir]
Gidiyorum [Şiir]
Sevdiler Ama Kavuşamadılar [Şiir]
Yeni Yüzler ve Yeni Demokrat [Eleştiri]


Ender Tören kimdir?

Bir yazarın sevgiye umuda hayata hatta benimsemiş olduğu insana olan tanımı ve tanıyınca anlaşılacak ki o şu an duygu ve düşünceler deryasında. Sen o duyguları hiç yaşadın mı?

Etkilendiği Yazarlar:
gözlemlediğim ve duygularımda yaşadığım her başlangıç benim etki alanımdadır


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ender Tören, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.