Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
Bir adam uyuyor yan odada zamansız horultularından rahatsız oluyor yalnızlığım. Sonra daha önce hiç duymadığım bir fısıltı işitiyorum uzaklardan "Gitmelisin" diyor bana titreyen sesiyle "uzaklaşmalısın" Gidemiyorum... Esaret denilen sadece demir parmaklıklar ardında yaşanmıyor. Bilindik yüzler, bilindik bakışlar ve bilindik sözlerin arasındaki ruh kendini kendine esir edebiliyor. Susmalarla başlayan bu mahkumiyet geçen zamanla yalnızlığa sonrada acıya bırakıyor kendini. İçten içe ağlamalar, nerede ve kiminle yaşadığına dair sorular ve geceler süren sorgular... Ellerinde tırnaklarının kanrengi izi. Gözlerinde mor halkalar, boğazından o çıkartmayı hiç başaramadığın ve yutkundukça boğulma krizleri yaşatan, çözülmez düğüm. Oysa parmaklık yok. Oysa mutluluk için verilen sözler var ve paylaşılacak kocaman bir hayat. "Gitmelisin" Boğazımda çözemediğim bir düğümle ne kadar yol alabilirim diye soruyorum sese, ses susuyor. Anlıyorum ki konuşmak sadece "git" demek . Yalın ve kolay "git" Kaçmak üzerine kurulu bir dünya ve yaşam adına arkada kalan yollar. Aslında kolay olan en kabullenilebilir hedef sayılıyor ve sonra... Sonra "acı" Geceler sessizdir çoğu zaman sadece iç sesin konuşur seninle o da genellikle gitmeni söyler, sen gidemezsin. Aranılan sadece üşüyen ellerini ısıtacak bir sıcaklıktan ibarettir ama yan oda bile bazen çok uzaktır gidemezsin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNEM SEMERCİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |