..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > SİNEM




26 Haziran 2007
Gerçek ve Masal…hangisi Gerçek Hangisi Masal…  
SİNEM
Suçlu muyum? Kendimi sorguladığım her gecenin sonunda hayatımla hayallerim arasındaki o çizgiyi hep aştığım için suçluyum.Olması gerekenden daha fazla aşk istediğim için,yalnızlığımı ve neden düşler dünyasında yaşadığımı insanlara anlatamadığım için suçluyum ve kısacası ben kendi dünyamda yüzlerini görmediğim ama kalpten bağlı olduğum insanlarla hayali aşklar,mutluluklar yaşadığım için suçluyum… Ama ben buyum…


:BGBH:
Gerçek ve masal…hangisi gerçek hangisi masal…

Varsayımsız çıkılan yolların sonunda,adıma yazılmış kaderin resmini taşıyorum siluetimde. Aşkın başka, sevginin başka bir kişiye ait olacağını söyleseler içimdeki kız fırtınalara hazırlanır ve şimşekleri korkmadan verirdi bunu ona hatırlatan hayata…
Ya şimdi…
Hayali gözlerde kaybolan yüreğini nerelere saklasam diye düşünen ve her döngüde varamadığı sonuca ağlayan o kız ben, hiçbir yağmur söndüremiyor yüreğimdeki yangını.Hayata söylediği yalanların arasında kaybolan çocuk ruhu,durmaksızın ağlarken kalbinde uzak hayatlara ait aşklar biriktiriyor…
Suçlu muyum?
Kendimi sorguladığım her gecenin sonunda,hayatımla hayallerim arasındaki o çizgiyi hep aştığım için suçluyum.Olması gerekenden daha fazla aşk istediğim için,yalnızlığımı ve neden düşler dünyasında yaşadığımı insanlara anlatamadığım için suçluyum ve ben kendi dünyamda yüzlerini görmediğim ama kalpten bağlı olduğum insanlarla hayali aşklar,mutluluklar yaşadığım için suçluyum…
Ama ben buyum…
Kendini arka bahçesine gizlediğinde babasıyla konuşan kızım ben,kalbinden geçenleri o hayali insanlara korkmadan söyleyebilen biri yada ağladığında yanında hayalide olsa dayanabildiği bir omuz arayan ve bulan biriyim …
Ben aldattım herkesi! o dünyanın insanlarını kendileriyle aldattım,bunun için sadece ben acı çektim ben suçladım kendimi ama,o dünyamda hiç kimse kalbimi bu denli yıkacak suçlamalarda bulunmadı bana.
Şimdi hangi dünyamın beni mutlu ettiğini düşünmüyorum çünki aynı cevap.O çitlerin arasında ufak kapısı olan ve tenime papatyaların değdiği.Babamın heran beni orada sarmaya hazır beklediği dünyamı nasıl inkar edebilirim ki.
Mutlu olduğum tek yer orasıyken,gerçek denilen bu düşte nasıl kandırabilirim kendimi. Ya da insanların yüreğime verdikleri bu katran acılarımı nasıl değiştirebilirim papatya kokularıyla.
Değişmeyeceğim,ben bedenini sahte bir hayatın saçmalığında acılarla büyütmeye çalışan büyük kız…Orada hala babasının kollarında ağlayan saçı iki pelik küçük kız, ben küçük ve masum halimi seviyorum,ağlarken sandalyede oturan babama sarılmak ve hayali aşklarımı o çocuğun bakışlarıyla derinden yaşamak istiyorum.İşte bu nedenledir isyanım hayata ve ona hiçbir zaman inanmayacak olmam…
Kendim ben ve masal dünyamın kahramanları bırakmayın beni olur mu?
Siz olmadan yaşayamam ben…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalın Hali Yalnızlığın
Y - A - Ş - L - A - N - D - I
Hangimiz İlk Adımı Attık…
Uzaklar Ardımdan Ağlarken
Kısa Cümlelerim Var Hayata
Her Uzak Biraz Uzak,her Uzak Biraz...
Akşam Olur, Ben Çıkarırım Sakladığım Yerden Acılarımı...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anlamsız Replik
Anlamsız Replik
Ben Böyle Olsun İstemedim
Sorgu Zamanlarına Dair...
Hangi Düşte Boğuldu Hayallerini Bulutlara Yazan Çocukluğum
Biz Geç Kalmış Yaşamlara Açtık Gözlerimizi
Çiçekleri Ruhuna Armağan Et
Bilsen Aşk Bu Kadar Acıtır Mıydı?
Güneşle Gelen...
Sustum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağlamışız [Şiir]
Düşlerini Bana Ver [Şiir]
Seni Sevmiyordum [Şiir]
Bir Şair Asıldı Geceye... [Şiir]
Son Bir Zar Daha [Şiir]
Aralık'ı Hiç Sevmem Ben [Şiir]
Gemiler [Şiir]
Yaralarıma Dokunuyor Zaman [Şiir]
Şimdi Sen Yoksun Ya... [Şiir]
Gözlerinde Büyüttüğüm Pembe Düşlerimle Gidiyorum Ben... [Şiir]


SİNEM kimdir?

GÜLÜMSEYEN BİR ÇOCUK. . .

Etkilendiği Yazarlar:
FRANZ KAFKA, STEFAN ZWEIG, NURULLAH ATAÇ


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © SİNEM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.