..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Halil Bıçakçı




26 Eylül 2010
Gül Kokulu'ya (Sevgiliye)  
gül kokanın hayat felsefesi

Halil Bıçakçı


Ve bende derim ki; gel sevgili sevda ateşiyle büyü, yürü ve çürü…


:BDHD:
“Aç herkese açabildiğin kadar sinemi,
Ummanlar gibi olsun,
İnançla geril ve insana sevgi duy,
Kalmasın alaka duymadığın ve
El uzatmadığın bir mahzun gönül”

          Fethullah GÜLEN



Ey Sevgili,

“Gözler sevgiyle ışıldar, sevginin meltemiyle tatlı bir tebessüm sarar, hüzün yüklü gözyaşları sevgi dolu gözlerden damlar, ayrılık acısı sevgiyle tüllenen kalplere dolar. Kurak tarlaları yeşerten yağmur, sevgi dolu buluttan yağar, ovaları süsleyen güller, güneşe muhabbetle bakar...

Atom sevgiyle dönüyor, dünya sevgi zinciriyle güneşe bağlanmış, bütün yıldızlar sevgi halkalarıyla birbirine kenetlenmişler, Alem sevginin burcunda binlerce çiçek açmış. Sevgi, uzayın derinliklerine kadar dök salmış. Her şey muhabbet denilen bu ilahi cezbeyle raks ediyor.

Gel insanoğlu, sende bu ritme ayak uydur, gönül bahçemde açan sevgi çiçeklerimi kinle soldurma…”

Ve bende derim ki; gel sevgili sevda ateşiyle büyü, yürü ve çürü…

Ve derim ki; gel sevgili, sevgi çetesi kur, sevda militanı ol, sevgi yarasıyla öl.

Bir çete kursam, çeteme üye olur musun be sevgili; sevgi çetesini kursam, militan olur musun? Militan olup dağlara çıkar mısın benimle, her şeye ve herkese gül atar mıyız beraberce? Sevgiden, gülden, muhabbetten olsa teçhizatımız, her mahzun gönle elimizi uzatsak, her kapımızı çalana, “Buyurun, konuğumuz olun.” desek, olur mu sevgili? Sevgi kokan bu kainatta, biz de sevgi saçsak dağa, bayıra, her yana; sözlüğümüzden “kin” terimini silsek ne dersin be sevgili.

Herkesin sevilecek insan olduğunu anlatsak herkese. Bütün suçları üzerimize alsak, “Herkes suçsuz, suçlu benim” diye ilan versek yıldızlara, uzaya… Herkesi affetmesi dileğiyle çalsak her gönlün kapısını…

Her kimsen ve neysen fark etmez gelin sevgi çetemize desek… her insanı, her varlığı bizim Mestan’ı da, alsak aramıza… Uzakların uzağındaki boynu bükük, dudağı bükük ağlayan çocuğa da sevgimizi götürsek, yarasını kendimize alsak…

Kin tohumlarının ekildiği her yere koşsak gül-sevgi tohumları bıraksak, yorganın içine saklanıp ağlayan her çocuğun dudağında tebessüm olsak.

Hasılı; sevdamızı herkese ve her şeye duyursak, sevgiye açları doyursak ve doysak bu sevgi yoluna gelir misin benimle güzeller güzeli, canımın canı sevgili?

Bak, dünya sevgi cennetine dönüyor seninle…


.Eleştiriler & Yorumlar

:: tebrikler ...
Gönderen: Halil Bıçakçı / , Türkiye
28 Eylül 2010
yine çok güzel tebrik ederim




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgiliye Mektup
Gülden Güzele
İlk Aşk
Sevgiliye... Sev Diye...
Sevdiğim
Sevgilim'e

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Altından Kamyon Tekeri Olmaz

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hesaplaşma [Şiir]
Rengisu [Şiir]
Ölüm - Düğünüm (Şiir de Yazdıran da Çok Güzel) [Şiir]
İhtimal - Siz [Öykü]
Hayatın En Güzel Dersi (Bir Köpekten) [Öykü]


Halil Bıçakçı kimdir?

bıçak gibi kesemem ama biley taşı gibi bıçak bileylerim. . . bu zamandaki ben ve seni yaşar ve yazarım aşka ve hayata dair. . . kişisel gelişimin bir adım ötesine merhaba diyorum, hayatın perde arkasındaki sırlarla başarıya koşuyoruz beraberce. . .

Etkilendiği Yazarlar:
victor hugo, halil ata bıçakçı ve ben


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Halil Bıçakçı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.