..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hata! Klavye bağlı değil. Devam etmek için F11'e basın...
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Ömer Faruk YILMAZ




20 Ekim 2010
Bağışla Beni!  
Ömer Faruk YILMAZ
Her şeyden çok istediğim; seni kendini bulurken görmekti. Beklide bu yüzden oyalanıyorum yeryüzünde... Ama artık bağışla beni!


:AEHF:
Hala varım bu kalabalıklarda ve nice sözler geçiyor aklımdan. Ki nice cümleler akan dudaklarımdan... Ne anlamayı biliyorlar, nede anlatmayı... Tuhaflarına gidiyor duruşum. İstediklerine bağlanmayışıma ve yanlışlarına sarılmayışıma şaşırıyorlar. Ve sahiden onların olmak için de gelemezdim ben...

Oysa ne konuşuyorum ki ben, bendeki kalbin olmadığı bir yerde... Bir ağaç büyük olmak için, sert kayalara karşı koyabileceği bir yerde kök salmak ister! Bende istedim! İhmal ve hata dediğimiz şeyde bir kazançtı benim için. Geleceği dokudum ben onlarla, geleceği emzirdim... Hiç ve yok dediğim şeylerde de geleceği besliyordum aslında. Hiç; benim ellerimdi, yok; senin gözlerin... Sadece sen değil, bu büyük şehirde tiksindiriyor artık beni. İkisinin de ne iyileşecek, nede kötüleşecek bir yanı var. Mutluluk diyorlar bana! Böyle gömülüp saklanmışta ve çaresizde nasıl bulunabilir mutluluk. Aptal ve sahte bir mutluluğun eline düşmektense, bir katilin eline düşmek daha iyi değil midir? Az sahiplik kölelikten kurtarmaz mı insanı? Bu kadar az mutlulukla sana esir olamazdım. Geç fark ettim, ama sana esir de değildim artık...

Yüreğinde ki nefreti ve hasedi bilirim. Nefreti ve hasedi bilmeyecek kadar büyük olamadın hiç. Hiç değilse kendinden utanmayacak kadar büyük olmanı bekledim hep. Geçmişi hatırlarsın, ''kalpsiz'' diyorlardı sana! Ama bana sorsan sahiciydi senin kalbin ve ben utangaçlığını sevmiştim senin içtenliğinin. Sen yüreğinin taşmasından utanıyordun, başkaları yüreklerinin kurumasından... Sevmek demiştik, sevilmek demiştik... Sevmek; onu oluşturanlardan daha fazla olan bir şeyi oluşturma isteği değimliydi bizim için. Böyle bir isteği gerçekleştirmek için birbirine saygı duymaya sevmek derim ben. Sevmekten ne anlarsın sen. Benim hayatım çılgınlıktı ve sen intihardın zaten...

Her şeyden çok istediğim; seni kendini bulurken görmekti. Beklide bu yüzden oyalanıyorum yeryüzünde? Ama artık bağışla beni...

-Evet her zaman biraz çılgınlık vardı aşkta, ama her zaman biraz da akıl vardı çılgınlıkta...


Ömer Faruk YILMAZ

   



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ey Kalbim
Frezya
Bir Utancın Satırları
M'yi Alıyorum Bizden!
Kör Bir Ebe!
Sevdiğimi Söyleyin O'na
Dört Mısra Arası Hayalin
Sabır Güncesinden; Sana!
Sayıklamalar 1
Sayıklamalar 2

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bekle - Zannet - Sabret [Şiir]
Sende Kaldı [Şiir]
Sinn - Raa [Şiir]
Ah Ne Yazık! [Şiir]
Oldu Mu Yar? [Şiir]
Kaçar Ayak [Şiir]
Olabilmek! [Şiir]
Olsun [Şiir]
Durmuyorlar! [Şiir]
Dolor [Şiir]


Ömer Faruk YILMAZ kimdir?

Et ve kemik, gölgesi yere düşmeyen insan. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ömer Faruk YILMAZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.