Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland |
|
||||||||||
|
Yoksam yokluğundan değil sevdalım, Ağlıyorsam, Bil ki bugüne zamansız kalan, Suskunluğumdan, Saçlarına şiirler okurum rüzgarlardan, Keşke sana bugünde sarılabilseydim sabaha varmadan, Sabah olmadan,vakitsizce Gözlerine koskoca bir istanbul'dan bakabilseydim, Şiir olsaydım şiir kalsaydım sana keşke Hiç yoktan,sebepsizce Oysa sevdalım gün bugündür, Bugün yalnız senindir, Yoksam yanında, Yokluğumdan değil, Ne acımasız dert ki,dolanır yalnızlık gibi başımda, Ne dolaşan yürektir ki,koskoca bir asırdan çalarak düşlerimi, Susar gider gözlerimi perişan eden uykusuzluklarda, Oysa bildiğin ben, Keşke olsaydım yanında sevdalım, Keşke en güzel resimleri çizebilseydim sınırsızca, Gecelerce adımı ezberleyen sevda yontusu dudaklarından, Keşke dokunabilseydim dokunulmazlığına bir parça Hiç birşeye aldırmadan, Sen olsaydım bugün,senle olsaydım, Akşamı yağmur getiren bütün sokaklarda, Keşke sensiz kalmasaydım,bırakılmasaydım, Unutmadım yine de sevdalım, Unutamadım, Biliyorum, Yine aynı gece,yine aynı sabah üzerime atılan, Yoksun, Ve okunur şiirler bir ömür sevda için, Sevdaların için sevdalım, Ve okundukça zamansızca, Sana avuçlarımda büyüyen bir aşk'ı anlatırca, Sana bugünü yüreğimden bırakırca, Bırak okunsun, Doğum günün kutlu olsun....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |