ben senin en cok gülüşünü sevdim demiş ünlü yazar .bir diger yazarda baglanmicaksın körü körüne ...aşk bie çelişkidir aslında.önce tanımaya calişirsin sonra yavaş yavaş içine işler adı alışkanlık oluverir ansızın.dogal bir ihtiyacınmış gibi onu görmeden yapamzsın,gün içinde sattlerce sesini duymak işter telefona sarılırsın.herşeyini adamak istersin aşiksın ya güya.unutursun bir kimligin ve kişiligin oldugunu tek bedende ıki kişi yaşamaya calısırsın yüzüne gözüne bulaştırır kavgalar başlar sonra.atısmalara baslar ,ben sana sunu yaptım sen bana bunu yaptın..nasıl başlamıştınız oysa dimi nekadar masumcaydı gözlerinize baktıgınızda zaman duruyordu sanki ..dünya sadece sizin etrafınızda döuyor.umrunuzda degı ki imf ,ders notları ,yada ailen.askın en bencıl yanıdır aslında .kız erkege erkek kıza unutturur ailesini.hükmetmeye başlarsınız..oysa farkında degılsınızki ilerledıgınızı sandıgınızda geri geriye yürüdügünüzü kördür gözleriniz aşiksınız ya güya.sana ait esya kalmamıstır odada .dis macunundan tutta carfınıza daır sızın olmustıur aslında...aynı muzıklerı dınleyıp aynı cafede oturmak sarttır artık.baska lısan baska ınsan tanımak haramdır aldatmak oluveriri adı biranda..yitirıyosunuzdur sevgi olur adı sonra...katlanmak vardir e cocukca olanı budur...seven katlanırmiş derler ya.vagon kopmustur coktan aslında...bır bardak cay içmek zor gelir bu satten sonra..mırın kırın etmeler..eve gec gelıp baslar kopmalar....uzamadan biter daha ne kaldı ayrılıga sebep aramaya.dönüp sevmiştim dersin usulca hala aşiksın güya...hayatın güzelıklerının farkında varıp yaşaman umuduyla demişti bir arkadaş.....kendinizi sevin..en ideal sevgili sana kendin olabilme fırsatını verendir bunu da unutma...