Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Seksen küsur yıllık Atatürk Cumhuriyetinin nereye gittiğini görüyorsan, Düzenin; demokratik, sosyal, çağdaş yaşam koşullarından uzaklaştığına inanıyorsan, memura işçiye yapılan zamları yeterli görmüyorsan, evlerimizin nerdeyse tuvaletine kadar giren telefon dinlemelerine yuh ! diyorsan, başka iş yokmuş gibi Hâkim, Savcı Üst Kurullarını kendi hizalarına getirmeyi düşleyenlere, tarım ve hayvancılık batmışken İçki satışı, Kültür eserleri, Türkân Saylan hocayı Ergenekoncu diye mezara gönderen zihniyete dur demek istiyorsan, Almanyadaki arkadaşım Hans, Afrikada safari avına giderken ben ve benim gibi emekli kullarınız, ayda bir kitap alırken, markette 250 gr. kıyma için alsam mı diye düşünürken kahrolmasına seyirci kalmayacaksan, Dilovasında bebeler kansere yatmışken Bir Bakanın a ! diye ağzını bile açmamasına hayret ediyorsan, trafik kazalarında ölenlerin terörde ölenlerin sayısını geçtiğini farkediyorsan, tarımda doğal koşulları, doğal üretimi desteklemek varken GDO'lu ürünlerin ithaline Gümrük kapılarını ardına kadar açan yetkililere dur diyeceksen, nüfus artışının ülke çıkarları için yeterli ve yolunda gittiği gerçeği dururken, Başbakanımızın üç çocuk, üç çocuk diye tutturmasının amacının ne olduğunun bilincine varabiliyorsan, Üniversite kapılarının önünde karakol kurup gençleri, potansiyel suçlu ilân eden İdareyi masum görmüyorsan bence: Her eve bir CHP.li gerek ! demenin tam zamanıdır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |